Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dragon Ball Z Abridged - På Svenska

Go down 
+7
LivviKin
polkagrisar
Akarnael
Musse
TruEchoo
Ahturos
MissMarsvin
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:09 pm

Det är nog alla TruEchoo ^~^
Til Toppen Go down
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:14 pm

TruEchoo: Jag är också superspänd att se hur resultatet blir! Very Happy Vi ha fått in så många fina auditions, så vi kommer nog få det svårt när det kommer till rollbesättningen! O.O

Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:20 pm

Min autotune i min tredje audition, den med Raditz/s dator, vart okej tyckte jag, fast den var en bit ifrån originalet.
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:22 pm

Swedigimon: Det är okej, de använde ju inte Autotune i originalet.
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:23 pm

Berethead skrev:
Swedigimon: Det är okej, de använde ju inte Autotune i originalet.
Surprised
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 3:56 pm

Smile
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 6:54 pm

Hur många är det som gjort auditions?  study 
Til Toppen Go down
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 8:44 pm

Vi har nu satt en deadline för auditions till den 1:a Maj, så om ni är intresserade, försök skicka in dom innan det! Very Happy
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Apr 21, 2014 8:46 pm

Vad bra, då ska jag göra en sista audition imorgon Very Happy det har varit skit kul o jag hoppas att även om jag inte kommer med i just det här projektet att jag kantesta för någon annan serie i framtiden
Til Toppen Go down
Akarnael

Akarnael


Antall Innlegg : 15
Join date : 02.04.2014
Age : 37

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Piccolo   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTir Apr 22, 2014 12:19 pm

Hoppas personligen på att få Piccolo och att Ahturos ska bli Gohan så jag får skrika och slå på honom massor! Fiktivt givetvis!  lol! 
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTir Apr 22, 2014 2:32 pm

Very Happy
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTir Apr 22, 2014 6:51 pm

Bara jag som riktigt längtar till efter första maj? Very Happy Ska bli kul att se vilka som får vara med ^^
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTir Apr 22, 2014 8:21 pm

Ojj jag råkade skicka mina auditions på fel konto tror jag x)
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyOns Apr 23, 2014 6:12 pm

uwu längtar tills efter 1:a maj uwu
Til Toppen Go down
Akarnael

Akarnael


Antall Innlegg : 15
Join date : 02.04.2014
Age : 37

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: DUNH DUUNH DUUUUUNH!   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTor Mai 01, 2014 6:55 am

FÖRSTA MAAAAAAJ!
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTor Mai 01, 2014 8:18 am

ÄNTLIGEN Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTor Mai 01, 2014 10:03 pm

Jag ber såååå mycket om ursäkt men jag ska försöka göra min audition så snaaart jag bara kan. ;_; Marsvin vet ju redan att jag kommer bli lite sen p.g.a... Lite för mycket saker att göra för övrigt. Jag ska försöka klämma in det imorgon eller åtminstone innan veckans slut!!
(Just auditionen får bli med min dåliga mikrofon tyvärr, men jag har min studiomikrofon att spela in med när det väl gäller om jag skulle få en roll i vilket fall!)

Oavsätt om jag hinner få chansen att bli en bi/huvudroll eller inte, så hoppas jag att alla har roligt med castingen och lycka till till allihopa! :-D Kram kram.
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyFre Mai 16, 2014 8:14 pm

Hur går det med castingen?
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTir Mai 20, 2014 5:06 pm

Jag gillar rollistan än så länge. Jag tror den är väl konstruerad för framtida saker så att vi inte råkar ha för många som råkar prata med varandra. Blir bara glad om vi verkligen får ut 1 avsnitt i år.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyLør Jul 19, 2014 11:19 am

Så, manuset för första avsnittet är äntligen färdigt! Very Happy

Jag har skickat ut det till alla som är med, och vi ser fram emot att höra resultatet! ^w^
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyLør Jul 19, 2014 11:33 am

Vem spelar Raditz? Han står inte med i rollistan.
Til Toppen Go down
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyLør Jul 19, 2014 11:41 am

Vi har castat honom (båda delarna), men jag valde att inte lägga upp namnen, eftersom att en av rösterna bad om att inte göra det ! ^-^'
Til Toppen Go down
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyTor Feb 19, 2015 8:34 pm

Uppdatering på första sidan!
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyMan Feb 23, 2015 6:15 pm

Lampedaman kommer så fort han har ett ljudkort till sin dator skicka audition för Vegeta.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
MushyPlushie

MushyPlushie


Antall Innlegg : 7
Join date : 13.10.2014

Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 EmptyOns Apr 29, 2015 2:49 pm

Marsvin, jag är ledsen, men jag kan inte spela Tien. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dragon Ball Z Abridged - På Svenska   Dragon Ball Z Abridged - På Svenska - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Dragon Ball Z Abridged - På Svenska
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Yu-Gi-Oh! GX Abridged på svenska (Söker dubbar röster) [Audition stängd]
» Dragon-reel :D
» Dragonball Z Abridged Avsnitt 3
» Dragonball Z Abridged Avsnitt 4
» Ixion Saga DT Abridged [NERLAGD]

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: