Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bortaget klipp på YouTube

Go down 
3 posters
AvInnlegg
GalenSvensk

GalenSvensk


Antall Innlegg : 15
Join date : 09.10.2012
Age : 30

Bortaget klipp på YouTube Empty
PosteTema: Bortaget klipp på YouTube   Bortaget klipp på YouTube EmptyTir Jul 01, 2014 8:57 am

Jag antar att flera personer här har haft samma problem någon gång: man får ett klipp borttaget på grund av upphovsrättsproblem. Nu har de petat bort Sailor Moon den Försvenskade Serien avsnitt 4 och gett mig en varning. Vet inte vad jag ska göra nu.

Ska jag bestrida? Ladda upp det på en annan kanal eller Dailymotion?
Til Toppen Go down
TruEchoo

TruEchoo


Antall Innlegg : 34
Join date : 28.10.2012
Age : 31
Bosted : Åstorp, Skåne

Bortaget klipp på YouTube Empty
PosteTema: Re: Bortaget klipp på YouTube   Bortaget klipp på YouTube EmptyTir Jul 01, 2014 11:17 am

Min första YT kanal stängdes ner för jag laddade upp massa Sailor Moon klipp (både dubbat och officiel) Så jag rekommenderar dig at ladda upp der på någon annan sida ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/1TruEcho
GalenSvensk

GalenSvensk


Antall Innlegg : 15
Join date : 09.10.2012
Age : 30

Bortaget klipp på YouTube Empty
PosteTema: Re: Bortaget klipp på YouTube   Bortaget klipp på YouTube EmptyTir Jul 01, 2014 12:54 pm

Sagt och gjort, en extra kanal för Sailor Moon den Försvenskade Serien: [You must be registered and logged in to see this link.]

Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Bortaget klipp på YouTube Empty
PosteTema: Re: Bortaget klipp på YouTube   Bortaget klipp på YouTube EmptyTir Jul 01, 2014 1:41 pm

I ditt fall är det ju en parodi, så bestrid du saken. Det är bara att nämna att det är "fair use" i enlighet med "Article 5 of the E.U. Copyright Directive" så får du tillbaka videorna och varningen försvinner efter typ 2-3 veckor. Vill du inte ange dina riktiga kontaktuppgifter så är det bara att hitta på något.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bortaget klipp på YouTube Empty
PosteTema: Re: Bortaget klipp på YouTube   Bortaget klipp på YouTube Empty

Til Toppen Go down
 
Bortaget klipp på YouTube
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Youtube Kanal
» Cat's Don't Dance - klipp
» Pretty Cure - Klipp fra filmene
» Princess Tutu - Svenska dubbade klipp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Spørsmål og Info :: Generelt-
Gå Til: