Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Presentation-IamVia9

Go down 
AvInnlegg
IamVia9

IamVia9


Antall Innlegg : 6
Join date : 16.06.2015
Age : 24

Presentation-IamVia9 Empty
PosteTema: Presentation-IamVia9   Presentation-IamVia9 EmptySøn Jun 28, 2015 7:05 pm

Hejsan allesammans!
Jag heter Olivia Paulsson, men kallas för Via, så lite därför mitt användarnamn är "IamVia9."
Jag är 16 år gammal.
Jag är 99a, född den 2/7-1999

Jag älskar verkligen att dubba! just nu håller jag på med fandubs, vilket jag tycker är jätte roligt att syssla med.
Det har liksom blivit en hobby för mig som jag bara måste få göra
Självklart hoppas jag på att i framtiden få chans att dubba till framförallt film, men kanske också serier.

Jag älskar Disney! jag har alltid vart ett stort Disney fan sen jag var yngre. Man kan säg att jag växte upp med Disney, så många av mina fandubs, samt covers kommer vara från olika Disney filmer Wink
Om ni vill så får ni gärna kika in på min fandub kanal.  

[Only admins are allowed to see this link]

Det är så himla kul att dubba, så jag hoppas att jag får lära känna er alla & kanske kunna delta i era projekt om det skulle behövas. Och jag älskar att sjunga! så det kommer bli många covers på olika låtar =)
Om ni vill kontakta mig så är min E-mail [Only admins are allowed to see this link]

Jag har inte kommit så långt än med kanalen, men jag hoppas att det ska hinnas med fler fandubs & fler covers. Och så hoppas jag absolut att ni i alla fall fick en liten aning om vem jag är Smile
Til Toppen Go down
 
Presentation-IamVia9
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ahturos Presentation
» Presentation av Twistermon

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: