Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rayman 2 Skandinavisk Patch

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Jewel_RKT




Antall Innlegg : 2
Join date : 09.01.2016

Rayman 2 Skandinavisk Patch Empty
PosteTema: Rayman 2 Skandinavisk Patch   Rayman 2 Skandinavisk Patch EmptyLør Jan 09, 2016 6:48 pm

Jag tycker att en skandinavisk patch borde vara tillgänglig för spelet Rayman 2, då spelet aldrig översattes till något skandinaviskt språk. Jag har översatt spelet till svenska baserat på den engelska översättningen för PC versionen av spelet.

Tyvärr, är svenska det enda skandinaviska språk jag kan flytande. Den som har möjligheten att översatta spelet till något annat språk, får gärna göra det och ladda upp den på den här tråden.

Resultaten av översättningen kan ni se på den här videon.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Här är alla meningar för alla språk tillgängliga i Rayman 2 för den som är intresserad.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Här är min svenska översättningen av spelet.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Rayman 2 Skandinavisk Patch Empty
PosteTema: Re: Rayman 2 Skandinavisk Patch   Rayman 2 Skandinavisk Patch EmptyTir Jan 12, 2016 4:48 pm

Schysst och så, väl arbetat. Jag som funderar på att dubba och har gjort några delar av det spelet redan. Bara undrar om du är alldeles ny för den här kanalen eller känner någon av oss. Hur fick du tag på inloggningen till youtube kanalen?
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Jewel_RKT




Antall Innlegg : 2
Join date : 09.01.2016

Rayman 2 Skandinavisk Patch Empty
PosteTema: Re: Rayman 2 Skandinavisk Patch   Rayman 2 Skandinavisk Patch EmptySøn Jan 31, 2016 10:38 am

Ahturos skrev:
Schysst och så, väl arbetat. Jag som funderar på att dubba och har gjort några delar av det spelet redan. Bara undrar om du är alldeles ny för den här kanalen eller känner någon av oss. Hur fick du tag på inloggningen till youtube kanalen?

Jag beklagar det sena svaret. Jag har haft mycket att göra på den sista tiden.

Jag bad en vän att ladda upp videoklippet, då jag ansåg att det skulle vara ett bra tillskott till kanalen. Själv har jag inte någon åtkomst till kanalen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rayman 2 Skandinavisk Patch Empty
PosteTema: Re: Rayman 2 Skandinavisk Patch   Rayman 2 Skandinavisk Patch Empty

Til Toppen Go down
 
Rayman 2 Skandinavisk Patch
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Spørsmål og Info :: Generelt-
Gå Til: