Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Twistermon's Demo voicerulle 2013

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Twistermon

Twistermon


Antall Innlegg : 32
Join date : 12.01.2013
Age : 35
Bosted : Sverige

Twistermon's Demo voicerulle 2013 Empty
PosteTema: Twistermon's Demo voicerulle 2013   Twistermon's Demo voicerulle 2013 EmptyOns Jan 16, 2013 6:15 pm

Detta är en helt ny Demo Voice rulle som jag har skapat med hjälp av Audacity och Magix Music Maker.

Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Twistermon
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 33
Bosted : Uppsala

Twistermon's Demo voicerulle 2013 Empty
PosteTema: Re: Twistermon's Demo voicerulle 2013   Twistermon's Demo voicerulle 2013 EmptyTor Jan 17, 2013 7:32 pm

Hej välkommen till sidan föresten. Jag har hittils bara sett en av dina videor än så länge, den där Digimon versionen av Onda mötet Very Happy. Det här var väldigt bra, bara att fortsätta så med röst övning, har du inte varit med någons dub ännu? Du kan nog finna en roll någonstans för eller senare. Specielt nu när du är här. Jag t.ex. har alltid plats för bi roller i min Spectacular Spiderman dub på svenska. Eller SwedishKuriboh som har plats för bi roller i sin Kämpfer Abridge finns en tråd här. Annars finns det många här som säkert går med på en MLP FIM dub. Nästan alla här tycker om eller älskar serien. Vi borde nog faktiskt göra en tråd eller något för det hihi. Jag har föresten gjort en MLP FIM dub då jag gör Discord [You must be registered and logged in to see this link.] . Kämpa på och ge aldrig up.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Twistermon

Twistermon


Antall Innlegg : 32
Join date : 12.01.2013
Age : 35
Bosted : Sverige

Twistermon's Demo voicerulle 2013 Empty
PosteTema: Dubbar hittills.   Twistermon's Demo voicerulle 2013 EmptyTor Jan 17, 2013 8:22 pm

Jo man tackar, Ahturos! :-)
Hittills så har jag varit med att dubba som egen Happy Tree Friends karaktär Twisty i fyra av KilledGeorgeShrinks videos med HTFSouthPark.
Den här veckan eller förra veckan så skickade jag in en audition för Black & White 2 trailern på svenska till xMarinePearlx's topic. Karaktärerna jag valde var N och Cheren.
Det är sant; Många gillar MLP FiM serien. Synd bara att säsong 2 på svenska får dröja ett tag, men tills dess så låter det coolt med en audition för det.
Återigen, tack för din komplimang. :-)
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Twistermon
Sponsored content





Twistermon's Demo voicerulle 2013 Empty
PosteTema: Re: Twistermon's Demo voicerulle 2013   Twistermon's Demo voicerulle 2013 Empty

Til Toppen Go down
 
Twistermon's Demo voicerulle 2013
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Twistermons Demorulle 2014
» Neo's Demo-Reel
» SebastianMRM Demo-reel
» JKchan Demo Reel
» SwedishKuriboh - Demo Reel

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Ferdige :: Demo-reel-
Gå Til: