Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! EmptyLør Mar 23, 2013 12:08 am

Ja, ja, jag vet! Jag sa att jag aldrig skulle dubba avsnittet. Men saker och ting förändras. Till exempel, så har vi en ny påve. Han kallar sig för Francis. Den äldsta brodern i "Malcolm, ett geni i familjen" hette också Francis. Det är ett gott tecken. Så nu tänkte jag ta och dubba det i alla fall. Betyder det att jag kommer fortsätta med serien nu? Inte alls! Men vem vet när den här påven trillar av pinnen eller bryter sitt löfte till Gud? Hur som helst, manuset är översatt, lokaliserat och allt är redo för inspelning. Fast jag tänkte att kanske någon skulle vara intresserad av att vara med. Det är ett antal roller som jag skulle vilja se er testa på. För att göra det lite mer intressant tänkte jag dessutom låta er översätta testreplikerna. På så sätt slipper vi även spoilers.

Avsnittet i fråga hittar ni [You must be registered and logged in to see this link.].

Rollistan:

Zoro

- "Dammit, that's fabulous!"
- "That's for wearing a purple suit in public! *drops sword* Eh. Bored now."

Kapten Morgan

- "C'mon, boys! Put your back into it. I don't have all day. *thinking* Little do they know that I do have all day."
- "Son, I look like a Bond-villain and there's someone running around that talks like Sean Connery. Shit is about to go down!"

Helmeppo (Kapten Morgans son, för er som inte sett/läst serien.)

- "Zoro! What are you doing? I said no visitors!"
- "You, sir, are in a lot of trouble. C'mon boys, there's no reasoning with him. Let's strut away fabulously."

Den lilla flickan (kan spelas av både man, kvinna och söta transvestiter)

- "Hey there, mister Zoro. I got you some food."
- "I think there might be some internal damage."

Tänk på att ovanstående karaktärer är även med i Episode 3 (om det nu någonsin skulle bli aktuellt), så ha det i åtanke. Annars finns även en hel del biroller om det är någon som skulle vara intresserad av det. Jag är beredd på att spela alla rollerna, så det är inte så att de måste besättas eller så. Avsnittet blir av ändå. Deadline för det här blir 5 april. Rollerna kommer inte delas ut successivt, så känns ingen press. Spara din provspelnings som en .WAV (uncompressed)-fil och skicka den till Berethead (at) gmail.com.

Tack för att ni läste och välkommen åter.


Sist endret av Berethead den Søn Mar 24, 2013 12:17 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: Re: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! EmptyLør Mar 23, 2013 12:28 am

Jag provar gärna till det här... dels för att jag gillar serien, och dels för att jag är världens rösthora! XD

Jo, och för att du står bakom projektet, förstås! ^__^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: Re: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! EmptyFre Apr 05, 2013 10:07 pm

Oj, just det! Öh... tja, SK var den enda som provspelade så, ja, men... jag lägger upp rollistan imorrn. Måste sova nu.
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 33
Bosted : Uppsala

None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: Re: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! EmptyLør Apr 06, 2013 8:02 am

Så länge jag kan spela någon som inte svär så är det bara att peka ut någon jag kan försöka som.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: Re: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! EmptyLør Apr 06, 2013 11:58 am

Ledsen, Ahturos. No such thing, I'm afraid...

Angående rollistan... efter en del tänkande så har jag beslut mig för att spela alla rollerna själv ändå. Vet inte när jag hinner spela in, men ska försöka få det klart nu i april i alla fall.
Til Toppen Go down
Sponsored content





None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty
PosteTema: Re: None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!   None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster! Empty

Til Toppen Go down
 
None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Yu-Gi-Oh! GX Abridged på svenska (Söker dubbar röster) [Audition stängd]
» Söker röster
» Fairy Tail Abriged series (Söker röster)
» Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1
» Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: