Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 33
Bosted : Uppsala

Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt) Empty
PosteTema: Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt)   Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt) EmptyTir Apr 16, 2013 12:07 pm

(Uppdaterat)Okej det här är ett projekt jag tänkte ta för att koppla av från Spindelmannen runt 2015 kanske. Beror på hur det går i år. Det är inget långt projekt så tror jag kan ta mig an den och göra klart den under en kort tid. Uppdatering slut:

Så nu till showen. Det är en machinema av Spelet Super Smash Bros Melee [You must be registered and logged in to see this link.]
Jag fick tillåtelse av Shippiddge att göra en svensk fan dub. Så inga krav på hur jag gör det.

För att förklara. Det är inte karaktärer och sånt det är bara spelare som spelar en online version av Melee. En spelare blir pownad av en cheapshot och vill sen ge igen. På vägen stöter han på pros och hackare. Bara 10 avsnitt så totalt är serien ca 1 timme och 20 minuter lång. Så funderar på att göra hela som en film. Men det är beroende på hur många röster jag får in.

Rollistan.
Jag spelar huvudpersonen Super64: Som spelar Mario. En noob som nyligen kommit och lär sig spela spelet. Riktigt dålig spelare.

Killer7 – En större noob som spelar Bowser och kör med cheapshoots. Han är typ en liten nördig unge med gäll röst. Så söker någon ung eller en tjej som kan få till en passande röst att kanske låta som den engelska eller hitta på en egen tagning.
Han är med i avsnitt i 1, 4, 8, 9, 10 inte mycket

1337fOx – En pro och hackare spelar Fox han kallas Leetfox och snackar någon form av tangentspråk och lägger till s i slutet på många ord. Inte alla. Han hjälper Super64 och är vår andra huvudperson. Han är rätt skön och trevlig men ibland stöddig och taskig.
Med i Avsnitt 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 många repliker

Link – En spelare som tror han verkligen spelar Link som i ett rollspel. Så där spelare men ingen proffs. Är väldigt feg när det kommer till det. Gnällig men låtsas bete sig stolt. Han är en sido karaktär men med ibland.
Med i Avsnitt 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 mycket.

Det är alla i avsnitt 1 men för avsnitt två behövs.

BlakBerri - En kvinnlig proffs spelare som spelar Ganondorf. Hon är trevlig men är lätt stöt. Inte med mycket.
Med i Avsnitt 2, 3, 4, 10 säger mycket i början men sen inte så mycket.

Så just nu behöver jag bara veta vilka som tror att dom vill ställa upp. Jag bestämer efter början på Maj vilka jag tror passar till vilken roll och ger ut rollerna efter det. Men vill ni ha en viss roll så nämn det så tar jag upp det med er.
Det finns en del bi roller i framtiden så alla som vill vara med. Sök! Det var allt.

(Uppdatering) Jag kanske bestämmer rollerna för dom flesta redan nu och tar upp dom med er personligen för att se att ni 1) Gillar karaktären, 2) Verkligen passar rollen. 3) Har tid att spela in för karaktären.


Sist endret av Ahturos den Lør Jul 12, 2014 10:45 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
TruEchoo

TruEchoo


Antall Innlegg : 34
Join date : 28.10.2012
Age : 31
Bosted : Åstorp, Skåne

Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt) Empty
PosteTema: Re: Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt)   Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt) EmptyTir Apr 16, 2013 9:13 pm

Jag skulle vilje vara med Wink
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/1TruEcho
 
Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1
» Digimon Frontier(Ändrar till Tri) Svensk Dubbning (Omgjord projekt)
» Cardcaptor Sakura - Svensk Dubbning (Dött projekt, kanske återuppstår!)
» Another på Svenska
» Swedish Thread

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: