Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!

Go down 
+6
Ahturos
Dragonlover
The Black Squirrel
SwedishKuriboh
Soscla
LivviKin
10 posters
AvInnlegg
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Nov 04, 2013 10:13 pm

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Mane_6_facebook_banner_by_d_mimus-d6hvntt

Hej allihopa! Nu är det såhär att jag är väldigt passionerad om My Little Pony; FiM, och jag älskar att dubba den. Jag har egentligen ingenting emot mestadels av den officiella dubben, men jag tror att de kunde ha gjort vissa saker bättre. Plus att de har varit väldigt sega på att dubba säsongerna, så jag tänkte att vi kanske kan hinna före med vissa låtar och småklipp, kanske dubba om vissa låtar och klipp dessutom... Lite allt möjligt vi kan hitta på! Jag nämner det en gång till så ni vet vad ni ger er in på, vi kommer att dubba LÅTAR, ja. Men, det kommer att bli jätteroligt, det kan jag garantera. C-: <3

Nu när alla roller är satta så lär jag skicka ut meddelanden till er via Twitter när vi ska dubba något, då ni alla har Twitter.. När ni sedan har gjort era repliker skickar ni då till: [You must be registered and logged in to see this link.], eller ett privat meddelande till min YouTube, [You must be registered and logged in to see this link.], om ni känner för att skicka era filer på annat sätt. Och kom ihåg att det måste vara sparat i WAV. eller MP3. format!

ROLLER ÄR SATTA, SCENER/SÅNGER ÖVERSÄTTS OCH PLANERAS.

______________________________________

Roll-lista:

Twilight Sparkle - MewDenise
Spike - Sergetoxic

Applejack - JKchan
Pinkie Pie - TheBlackSquirrel
Rarity - xMarinePearlx
Fluttershy - LivviKin
Rainbow Dash - MissMarsvin

Sweetie Belle - MewDenise
Apple Bloom - Soscla
Scotaloo - LivviKin

Luna - xMarinePearlx
Celestia - MissMarsvin
Cadance - LivviKin


Sist endret av LivviKin den Tor Mai 29, 2014 4:58 pm, endret 15 ganger
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Nov 04, 2013 10:23 pm

Åh så mysigt! Very Happy Sånt ypperligt initiativ! AJ is mah homeguurl! Eller alltså jag testar gärna henne och kanske några andra, svårt bara att få till hennes Texas-attityd på svenska XD
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Nov 04, 2013 10:38 pm

Om det finns några manliga karaktärer att prova som testar jag hemskt gärna! =)

Kan du isf kanske bidra med test-repliker samt ett YT-klipp jag kan använda som referens? ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
The Black Squirrel

The Black Squirrel


Antall Innlegg : 10
Join date : 09.10.2012

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTir Nov 05, 2013 12:11 am

Göra en svensk dubb av My Little Pony FIM...? (0.o) En BÄTTRE svensk dub...? (O.O) ... I APPROVE! *slår näven i bordet* (Òwó)9

Skulle vara jättekul! Very Happy Tycker inte heller att den oficiella svenska dubben är direkt spy-dålig, men flera av rollerna och översättningarna kunde definitivt göras bättre (av t.ex. ett gäng passionerande hobbydubbare med snille och smak. Rolling Eyes ).

Vill jättegärna prova göra en audition! ... Men jag har nog en sångröst som bara en tupp med halsfluss kan uppskatta. XD Eh, anyway. Jag försöker i alla fall. Wink

Har du en deadline på när du senast vill ha in rösterna? Smile
Bonusfråga: Tycker du att Applejack ska ha nån slags dialekt? I så fall vilken? ^-^
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTir Nov 05, 2013 9:21 am

Soscla skrev:
Åh så mysigt! :DSånt ypperligt initiativ! AJ is mah homeguurl! Eller alltså jag testar gärna henne och kanske några andra, svårt bara att få till hennes Texas-attityd på svenska XD
Jaa, supermysigt! :'D Det ska bli jätteroligt att göra det här, absolutenitivt! 8D AJ är en raring, du får testa som vilka ponnys som helst! Haha, ja, men var kreativ och gör något roligt av den, så kommer det nog att gå alldeles galant! Jag ser fram emot att höra!
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTir Nov 05, 2013 9:28 am

The Black Squirrel skrev:
Göra en svensk dubb av My Little Pony FIM...? (0.o) En BÄTTRE svensk dub...?  (O.O) ... I APPROVE! *slår näven i bordet* (Òwó)9

Skulle vara jättekul! :DTycker inte heller att den oficiella svenska dubben är direkt spy-dålig, men flera av rollerna och översättningarna kunde definitivt göras bättre (av t.ex. ett gäng passionerande hobbydubbare med snille och smak. Rolling Eyes ).

Vill jättegärna prova göra en audition! ... Men jag har nog en sångröst som bara en tupp med halsfluss kan uppskatta. XD Eh, anyway. Jag försöker i alla fall. Wink

Har du en deadline på när du senast vill ha in rösterna? Smile
Bonusfråga: Tycker du att Applejack ska ha nån slags dialekt? I så fall vilken? ^-^
Förhoppningsvis blir den bättre, då vi ska anpassa oss efter den engelska dubben och inte de andra nordiska språken, som den officiella gjorde. Norska och svenska dubbarna låter nästan som samma personer, vilket dom egentligen gjorde ett bra jobb med, men... Dom tar inte från den engelskaaa! DX Inte okej.

Jaa, översättningarna är kassa i första säsongen, och även deras sångröster... Jag grät nästan när jag hörde dem. 8C På ett ganska dåligt sätt. Men, vad roligt att du vill göra en audition! ;A;)/
Jag är säker på att din sångröst duger alldeles utmärkt, sålänge man kan slå tonerna så ska det inte vara några problem alls. 8D Och det klarar du alldeles säkert. <3 Jag ser fram emot att höra, jag har inte hört dig så mycket, men vad jag har hört så ska du vara jätteduktig, och det tvivlar jag inte på.

Just nu har jag ingen deadline, men om jag får tillräckligt många intresserade så sätter jag en deadline då, så alla får chans att komma och kolla på själva idén innan de börjar stressa inför deadline. :'3
Och ja, Applejack ska absolut ha någon dialekt, vilket jag tyckte att dubbarbolaget totalmissade på när de dubbade henne! Dialekten i sig spelar ingen roll, låt din fantasi flöda, prova olika dialekter om du kan, bara kör på! Men hon ska garanterat ha en dialekt. c': <3 Lycka till!!
Til Toppen Go down
Dragonlover

Dragonlover


Antall Innlegg : 21
Join date : 09.10.2012
Age : 32

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTor Nov 07, 2013 12:16 am

UUuh, ikke verst! (Selv om dere ligger sånn 2 år bak oss nordmenn Razz *host host *Bare tuller)
Vi dubbet episode 1 fra sesong 1 før den kom til Norge, men den ble dessverre tatt ned fra youtube Sad
De offesielle dubbene er SYYYKT dårlige Sad T___T Til å grine av.

Bare lurer, fra hvilken sesong har dere tenkt å dubbe? I og med at vi allerede har en del "fandub-ready"-scener så kan dere sikkert få noe fra oss og spare masse arbeid. Med mindre mixingen er en utfordring i seg selv.

Jeg er også litt nysgjerrig på fanoversettelsen deres. I og med at vi gjorde mye ut av vår.

Gleder meg kjempemye til å se hvordan dette blir Very Happy Lykke til med castingen!
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Dragonlover91
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 33
Bosted : Uppsala

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTor Nov 07, 2013 9:10 pm

Får gärna se vad för scener du tänker ta dig an. Tror de flesta blir med huvud hästarna. Men kommer det några hingstar så säg gärna till. Även om jag redan har den största manliga rollen i serien XD Då vill jag låta dom andra vara i första hand före mig. Säsong 2 blev mycket bättre. Men mycket i säsong 1 var bristfälliga och rent av dåliga. Glad att du startar det här. Var ju nära själv men blev bara till den där allra första Discord scenen. Tror fortfarande musik utanför serien kan passa. Beroende på vilken scen det är. Men du håller nog koll på det mesta. Lycka till och krånglas det med översättningarna så fråga gärna mig om hjälp. Har ju lyckats tänka utanför lådan så att säga med dubbningar på vissa ställen.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: REPLIKER TILL THE MANE 6 OCH CUTIE MARK CRUSADERS   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptySøn Nov 10, 2013 4:33 pm

Applejack
(Helt uttryckslöst) Åh nej, jaaag.. verkar ha fastnat med hoven emellan två stenar. Jag kan inte springa min väg, jag är... En jungfru i nöd. Hjälp mig, Spike! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Ledsen) *suckar* Åh, farmor Smith, här låter du mig arrangera för att skapa fina minnen, och det enda någonponny kommer att minnas om den här släktträffen, är att det var den värsta vi någonsin haft. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Självsäker) Hur mås det? Har ni roligt? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Glad) Så, vad kan jag göra för er? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Arg, bestämd) Twilight, hämta mitt rep. [You must be registered and logged in to see this link.]

___________________________

Twilight Sparkle
(Ledsen) Jo, men.. Jag ville ju bara... Åh..! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Hetsig) Klockan tickar, Twilight. Klo-ckan-tickar! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Glad, uppspelt) Whoaa, hahahaa! Jag studerade faktiskt gravitationsformer, för jag tänkte att det skulle finnas på provet, verkar som att jag var beredd på det här! WOHOO! Hahahaa! [You must be registered and logged in to see this link.]

Twilight - (Självsäker) Ooch, en till, jag kan förvändla ett sto till en hingst! [You must be registered and logged in to see this link.]

Twilight - (Trött) Ugh, jag åt för mycket paj. [You must be registered and logged in to see this link.]

____________________________

Rarity
(Uppspelt) KRISTALL ponnys!? Hahaha, finns det kristall ponnys?! Eh, uhum, vänligen fortsätt. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Förolämpad) ÅH, åh, så jag är den som förstör ditt liv? Verkligen? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Upprörd) VAD HAR JAG GJORT?! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Oberörd) Applejack räddade Spikes liv så nu måste han tjäna henne föralltid. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Ljuger) Det är inte så hemskt. [You must be registered and logged in to see this link.]

_____________________________

Pinkie Pie
(Arg) Ååååh, dumma, magiska, spegel, vatten! Allt det här är ditt fel! (Ledsen) Och mitt... [You must be registered and logged in to see this link.]

(Glad) Dags att rocka den här poolen, ponnys! WIIIH! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Bestämd) Här krävs det extrema åtgärder, Pinkie Pie style! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Överlycklig) Du... Minns mig! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Uppskrämd) Vad var det?! Jag hörde en röst! (Lättad) Åh, *fnissar* det var jag. [You must be registered and logged in to see this link.]

______________________________

Rainbow Dash
(Snurrig) Jag tror att jag kommer bli sjuk... [You must be registered and logged in to see this link.]

(Självsäker) Whoa whoa whoa, om hon går, går vi med henne! Eller hur tjejer? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Irriterad) Hallå, lite hjälp här? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Arg) En hoof bump? Allvarligt? [You must be registered and logged in to see this link.]

(Ledsen) Jag hatar att vara ensam... [You must be registered and logged in to see this link.]

______________________________

Fluttershy
(Osäker) Här kommer tuff-tuff tåget. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Arg) INTE, din, vän!! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Nervös) Jag vill bara inte att mina små vänner ska vara rädda. Åh, åh, se hur rädda de är! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Glad) Du är den sötaste varelse någonsin! [url= [You must be registered and logged in to see this link.]

(Gråter) Ja-hahahaaaa! *snyft* [You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________

Scotaloo
(Entusiastisk)Jag skulle hellre sjunga en grym rock ballad! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Nedstämd) Jaa, vi suger. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Rädd) Det finns inte mycket träd häromkring! [You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________

Apple Bloom
(Frågande) Det kanske är en bra sak. [You must be registered and logged in to see this link.]

(Desperat) Jag vill ha det nuuuuu! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Glad) Jag har det, svaret till alla våra problem![You must be registered and logged in to see this link.]
_______________________________

Sweetie Belle
(Glad) Vi är Cutie Mark Crusaders, *nynnar* aldrig slutar resan, *nynnar* [You must be registered and logged in to see this link.]

(Drömmande) Det skulle vara bedåååårande! [You must be registered and logged in to see this link.]

(Uppgiven) Åh, varför måste livet vara så ironiskt?! [You must be registered and logged in to see this link.]
_______________________________

Här är replikerna jag har jobbat ihop! En notering också, jag vill gärna ha dialekter på ponnys som har dialekter, så som Applejack eller Apple Bloom. Very Happy Tänk på känslor i rösten, och att var och en av dessa karaktärerna ska du sjunga till också. Om du missar att sjunga i en audition, kommer jag att be dig skicka in det efteråt. Kom ihåg det. <3 Om ni vill ändra replikerna till något ni tycker låter bättre, känn er fria att göra det. Lycka till, och kom ihåg att ha roligt! /) HOOFBUMP!
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptySøn Nov 10, 2013 4:46 pm

Dragonlover skrev:
UUuh, ikke verst! (Selv om dere ligger sånn 2 år bak oss nordmenn Razz*host host *Bare tuller)
Vi dubbet episode 1 fra sesong 1 før den kom til Norge, men den ble dessverre tatt ned fra youtube Sad
De offesielle dubbene er SYYYKT dårlige :(T___T Til å grine av.

Bare lurer, fra hvilken sesong har dere tenkt å dubbe? I og med at vi allerede har en del "fandub-ready"-scener så kan dere sikkert få noe fra oss og spare masse arbeid. Med mindre mixingen er en utfordring i seg selv.

Jeg er også litt nysgjerrig på fanoversettelsen deres. I og med at vi gjorde mye ut av vår.

Gleder meg kjempemye til å se hvordan dette blir :DLykke til med castingen!
HAha, ja ni har varit mycket snabbare på att dubba och fandubba i Norge har jag märkt, men jag och linnetlover verkar nästan vara de enda som är entusiastiska i att fandubba MLP ordenligt på svenska, och eftersom vi bara är två, går det väl lite sådär segt... 8'D Men men, vad kan man göra! Jag tror dessutom att den officiella svenska dubben mest härmar er i Norge, och det är lite sådär halvhjärtat av svenskarna tycker jag! Ni i Norge är duktiga som ni är, jag tycker inte att svenskarna ska härma er hela tiden, utan själva börja från början. :C

Det finns inte någon specifik säsong jag tänkte att vi skulle dubba, utan jag tänkte mest dubba klippen jag känner är värda och som skulle vara roliga att dubba. ^_^ Så, vi bara kör på från alla säsonger, och troligen även Equestria Girls. Men jag fixar lätt fandub readys med audacity eftersom MLP klippen ofta har stereo ljud, och då blir det lätt att ta bort rösterna medan man behåller själva ljudeffekterna och musiken. No worries! 8D Men tack för tipset.

Jag är inte världens bästa översättare, men jag kommer få hjälp, så det ska nog gå helt okej.
Det ska bli roligt att se själv faktiskt, hoppas man inte gör någon besviken. 8D Tack så mycket! <3
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptySøn Nov 10, 2013 4:52 pm

Ahturos skrev:
Får gärna se vad för scener du tänker ta dig an. Tror de flesta blir med huvud hästarna. Men kommer det några hingstar så säg gärna till. Även om jag redan har den största manliga rollen i serien XD Då vill jag låta dom andra vara i första hand före mig. Säsong 2 blev mycket bättre. Men mycket i säsong 1 var bristfälliga och rent av dåliga. Glad att du startar det här. Var ju nära själv men blev bara till den där allra första Discord scenen. Tror fortfarande musik utanför serien kan passa. Beroende på vilken scen det är. Men du håller nog koll på det mesta. Lycka till och krånglas det med översättningarna så fråga gärna mig om hjälp. Har ju lyckats tänka utanför lådan så att säga med dubbningar på vissa ställen.
Det lär nog bli väldigt varierat, men det ska nog lösa sig. :3 Jag har fått in väldigt många som vill göra AJ, men... Inget intresse av någon annan ponny hittills... XD Sedan så finns det väldigt många killar som vill spela hingstar och manliga roller.... Så jag har överflöd av intresserade killar, jag behöver fler tjejer! Så om du skulle kunna göra reklam eller vad som helst för att jag behöver lite hjälp, så skulle det uppskattas väldigt mycket. 8'D Du har ju en förbiljett till rollen av Discord, men vi måste låta andra prova också förstås, så som jag låter folk prova som Fluttershy innan jag tar mig ann rollen.
Tack så mycket! Jag lär helt klart behöva hjälp med översättningar då och då, tack för att du ställer upp. Very Happy
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptySøn Nov 10, 2013 5:04 pm

SwedishKuriboh skrev:
Om det finns några manliga karaktärer att prova som testar jag hemskt gärna! =)

Kan du isf kanske bidra med test-repliker samt ett YT-klipp jag kan använda som referens? ^^
Tyvärr har jag inte så mycket tid att översätta alla scener, men här finns ett YT klipp med Big Mac som du möjligtvis kan översätta själv om du vill prova på? <8D [You must be registered and logged in to see this link.] Jag har redan så mycket jag måste göra, och om jag måste göra repliker till alla som vill ha biroller, kommer jag översvämmas med jobb. Och så tänkte jag att jag skulle rollsätta biroller när det väl behövs, eftersom många av birollerna inte behövs ofta alls, så.. Jag tänker att jag tar rollerna som det kommer, och fråga folk när tiden är kommen, om man säger så! XD Men du får jättegärna prova, som sagt. :3
Til Toppen Go down
TheMewAlchemist

TheMewAlchemist


Antall Innlegg : 26
Join date : 22.11.2012
Age : 27
Bosted : Nynäshamn

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyLør Nov 23, 2013 5:49 pm

Som en pegasus syster och dubbare så vill jag gärna vara med och pröva Very Happy kommer ikväll förhoppnings vis då.
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Nov 25, 2013 3:20 pm

TheMewAlchemist skrev:
Som en pegasus syster och dubbare så vill jag gärna vara med och pröva :Dkommer ikväll förhoppnings vis då.
Vad roligt. ^_^ Det ska bli kul att höra!
Til Toppen Go down
amuoOochan

amuoOochan


Antall Innlegg : 2
Join date : 25.11.2012

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyLør Jan 04, 2014 1:30 am

Jag gör gärna en provspelning på sweetie belle Very Happy fall det behövs Smile tror det är den ända jag kan lyckas med xD
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyFre Jan 17, 2014 5:24 pm

amuoOochan skrev:
Jag gör gärna en provspelning på sweetie belle :Dfall det behövs :)tror det är den ända jag kan lyckas med xD

Alla som finns behövs. XD
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyLør Feb 22, 2014 2:45 pm

Hur går det? Deadline har varit XD Jag stressar inte, jag är bara nyfiken Razz
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Feb 24, 2014 5:52 pm

Soscla skrev:
Hur går det? Deadline har varit XD Jag stressar inte, jag är bara nyfiken Razz

Det är väldigt svårt, då jag faktiskt bara har fått in en audition från dig, Denise och Squirrel än sålänge. D: Jag har så många lovade auditions kvar att få in.... Dock har jag ingen lust att dra ut på det här, och jag har inte heller någon ork att jämt påminna folk att göra sin audition, då känner jag mig tjatig och om de ändå glömmer av sig hela tiden så lär det ju ändå inte vara så viktigt för deras del. Så jag ska se vad jag kan slänga ihop.... En rimlig roll-lista lär komma upp så snart som möjligt. Jag ska plocka och klistra lite med de auditions jag har fått in åtminstone, för ni har varit fantastiska. <3
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyMan Feb 24, 2014 10:06 pm

LivviKin skrev:
Soscla skrev:
Hur går det? Deadline har varit XD Jag stressar inte, jag är bara nyfiken Razz

Det är väldigt svårt, då jag faktiskt bara har fått in en audition från dig, Denise och Squirrel än sålänge. D: Jag har så många lovade auditions kvar att få in.... Dock har jag ingen lust att dra ut på det här, och jag har inte heller någon ork att jämt påminna folk att göra sin audition, då känner jag mig tjatig och om de ändå glömmer av sig hela tiden så lär det ju ändå inte vara så viktigt för deras del. Så jag ska se vad jag kan slänga ihop.... En rimlig roll-lista lär komma upp så snart som möjligt. Jag ska plocka och klistra lite med de auditions jag har fått in åtminstone, för ni har varit fantastiska. <3

Åh så knepigt! Ja det är jobbigt när man måste ständigt peta och påminna folk, men det behövs ju fler än bara tre kan man tycka >_<
Til Toppen Go down
lorlifi

lorlifi


Antall Innlegg : 16
Join date : 15.10.2012
Age : 31
Bosted : Göteborg

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast needed! - STÄNGD   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTor Mar 20, 2014 4:24 pm

Grattis till er alla som fått roller Very Happy

Ni kommer att vara helt fantastiska! Det tvekar jag inte på en enda sekund..

Attsingen, jag missade deadlinen för auditions Wink Bättre lycka nästa gång!
Til Toppen Go down
Akarnael

Akarnael


Antall Innlegg : 15
Join date : 02.04.2014
Age : 37

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Manlig roll   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTir Apr 29, 2014 3:21 pm

Skulle ni vilja dubba ett avsnitt där nån manlig karaktär är med, badguys eller för all del tex Twilight's bror så är jag intresserad. Smile
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTor Mai 01, 2014 10:06 pm

Akarnael skrev:
Skulle ni vilja dubba ett avsnitt där nån manlig karaktär är med, badguys eller för all del tex Twilight's bror så är jag intresserad. Smile

Där sa du något! Very Happy Jag tror nog att du skulle passa väldigt bra som Shining Armor. Vi får se när vi snubblar förbi honom i någon scen. ^_^ I så fall säger jag till. Kul att det finns intresse!
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! EmptyTor Mai 01, 2014 10:08 pm

LivviKin skrev:
Akarnael skrev:
Skulle ni vilja dubba ett avsnitt där nån manlig karaktär är med, badguys eller för all del tex Twilight's bror så är jag intresserad. Smile

Där sa du något! :DJag tror nog att du skulle passa väldigt bra som Shining Armor. Vi får se när vi snubblar förbi honom i någon scen. ^_^ I så fall säger jag till. Kul att det finns intresse!

Jag är också gärna med som en manlig karaktär om jag skulle behövas! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Sponsored content





My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty
PosteTema: Re: My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!   My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED! Empty

Til Toppen Go down
 
My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Min Lilla Pony Vänskap Är Magisk Säsong 2 möjliga dubbningar
» My Little Pony - Cheese Sandwich Confession Song
» En Kort My Little Pony Dub med Discord Svenska (Stängd)
» Yu-Gi-Oh! GX TAS Swedish
» Kämpfer Abridged-auditions! (Swedish dub)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: