Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Princess Tutu - Svenska dubbade klipp

Go down 
4 posters
AvInnlegg
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptySøn Jan 05, 2014 9:42 pm

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp 35245

Så, jag kollade på Princess Tutu för ett drygt halvår sedan, och jag tänkte direkt att jag ville dubba den. Jag har en liten planläggning på vem som skulle kunna spela vem, men jag är inte riktigt säker på alla ännu.. Men jag tänkte att jag lägger upp den här i alla fall, för att jag kan behöva lite hjälp med vilka som kan passa till vilka, etc. Och så behöver jag bekräftelse av folk! Jag kräver inga provspelningar, för jag vet att ni alla är superduktiga, och jag vet hur de flesta av er låter. 8D Men jag hoppas att det kan bli några klipp av det här.

Prinsessan Tutu/Anka - LivviKin
Mytho - SwedishKuriboh? / PintaDubbs?
Prissesan Kaehe/Rue - Maruchi? / Denise?
Fakir - Akarnael

Drosselmeyer - SwedishKuriboh
Fröken Edel - Matti
Uzura - Squirrel
Pique - JK
Lilie - Maruchi
Slokarina - Squirrel
Herr Katt - Ahturos

Fet text är 99% säkert att de har rollen.
Kursiv text är att de kanske har rollen.
Har bekräftat att de kan/vill spela rollen.
Vanlig text är förslag.

Kommentera gärna på vilka ni tycker skulle passa, och om det är ert namn som står skriven till en karaktär, så får ni gärna bekräfta till mig om ni kan tänka er att spela den eller inte!
Hjälp mig att fixa det här! Jag har något att se fram emot. <3


Sist endret av LivviKin den Man Jan 13, 2014 10:39 pm, endret 6 ganger
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyMan Jan 06, 2014 11:18 am

Ja det där ser utmärkt ut. Säker på att vi får i ordning vilka som ska vara vilka. Jag är super pepp på att göra Herr Katt.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyMan Jan 06, 2014 7:19 pm

Ledsen, Livvi, men jag tror det är bäst att jag håller mig borta från dubbprojekt tills jag skaffat ett nytt laptopbatteri. Det blir tidigast i mitten av mars.
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyTir Jan 07, 2014 2:31 pm

Berethead skrev:
Ledsen, Livvi, men jag tror det är bäst att jag håller mig borta från dubbprojekt tills jag skaffat ett nytt laptopbatteri. Det blir tidigast i mitten av mars.

Aww, du som skulle vara så himla perfekt som Mytho. ;3; Men jag förstår ditt problem, det måste vara jobbigt att spela in när ditt batteri är så otåligt. D: Men.. Ungefär hur lång tid hade du att spela in dina repliker nu igen? 20 minuter?
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyTir Jan 07, 2014 2:51 pm

LivviKin skrev:
Ungefär hur lång tid hade du att spela in dina repliker nu igen? 20 minuter?
Ungefär 25 minuter, om jag spelar in blint, d.v.s. utan att kolla på videon. Annars hinner jag knappt sätta igång innan batteriet är slut. Men det var sist jag spelade in, nu vet jag inte alls hur mycket som är kvar...  No 
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyTir Jan 07, 2014 4:18 pm

Berethead skrev:
LivviKin skrev:
Ungefär hur lång tid hade du att spela in dina repliker nu igen? 20 minuter?
Ungefär 25 minuter, om jag spelar in blint, d.v.s. utan att kolla på videon. Annars hinner jag knappt sätta igång innan batteriet är slut. Men det var sist jag spelade in, nu vet jag inte alls hur mycket som är kvar...  No 

Daww, jag får ha en inhoppare för dig sålänge då, så får vi se om du kanske vill hoppa in när batteriet är fixat. För jag vet att du kan göra sånna röster så himla galant, så dörren är alltid öppen för dig, okej? <8'D <3 *kram*
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyOns Jan 08, 2014 10:24 am

Berethead skrev:
LivviKin skrev:
Ungefär hur lång tid hade du att spela in dina repliker nu igen? 20 minuter?
Ungefär 25 minuter, om jag spelar in blint, d.v.s. utan att kolla på videon. Annars hinner jag knappt sätta igång innan batteriet är slut. Men det var sist jag spelade in, nu vet jag inte alls hur mycket som är kvar...  No 

Men har du ingen sladd??
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyOns Jan 08, 2014 3:29 pm

Soscla skrev:
Men har du ingen sladd??
På grund av eko, störiga grannar och balkongsfönster som bankar vid minsta vindpust (och en brist på vänner som vill/kan låta mig låna sina rum), så spelar jag in i min bil. Jag har sladd/laddare, men inget uttag.
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp EmptyTor Jan 09, 2014 11:07 am

Berethead skrev:
Soscla skrev:
Men har du ingen sladd??
På grund av eko, störiga grannar och balkongsfönster som bankar vid minsta vindpust (och en brist på vänner som vill/kan låta mig låna sina rum), så spelar jag in i min bil. Jag har sladd/laddare, men inget uttag.

Aaw duuuuddeee! Vilket elände. Då förstår jag.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty
PosteTema: Re: Princess Tutu - Svenska dubbade klipp   Princess Tutu - Svenska dubbade klipp Empty

Til Toppen Go down
 
Princess Tutu - Svenska dubbade klipp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Cat's Don't Dance - klipp
» Bortaget klipp på YouTube
» Pretty Cure - Klipp fra filmene
» Another på Svenska
» Swedish Thread

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Småklipp - Planlegging/Ledige roller-
Gå Til: