Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trevligt att träffas!

Go down 
+5
Twistermon
Soscla
Ahturos
SwedishKuriboh
MissMarsvin
9 posters
AvInnlegg
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 4:11 pm

Hejsan! Jag går under namnet MissMarsvin, både på Youtube och nu också här.
Jag är 20 år gammal, och är något av en nybörjare när det kommer till att fandubba; så jag försöker hela tiden förbättra mig när det kommer till röstskådespeleriet (Är det ett ord?).

I julas la jag upp min första video, och har sedan dess lagt upp lite mindre saker då och då, men eftersom att jag inte är särskilt förtjust i min sångröst, har det mest blivit talade scener.

Jag har själv alltid tyckt att det är kul att göra till olika röster, men har aldrig riktigt vågat mig på att göra något sånt här, på grund av att jag länge haft ett ganska stort komplex över min egen röst (Den blir väldigt pipig när jag pratar normalt).>_<

Jag tror att det som fick mig att ta steget att äntligen våga, var att jag upptäckte alla otroliga abridged serier som finns där ute. Skaparna bakom, verkade ha så roligt när de gjorde olika röster, och att ha en stämma som kanske inte låter helt ”normal” var en bra sak att ha, istället för något negativt! \^w^/

Jag blev förresten tipsad om det här forumet, av den supersöta xMarinePearlx, och jag är otroligt imponerad över hur många fantastiskt duktiga svenska fandubbare och sångare som finns där ute!

Jag ser verkligen fram emot att följa alla häftiga projekt ni alla jobbar på i framtiden, och tack så jättemycket att ni tog er tid att läsa mitt inlägg! ^_^
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 5:17 pm

Hallå där! =)

Vad kul att du hittade hit... kollade just din voice reel och blev väldigt imponerad, så jag hoppas jag får höra mer från dig framöver! 8D

Välkommen till Studio Scenario! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 7:14 pm

Välkommen till dubbar familjen XP Ska bli kul att se hur det går vidare för dig här. Finns alltid många dubbningar på alla hörn så bara att söka.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 7:32 pm

MissMarsvin vilket sött namn! x3

Och DAAYYUMN GUURL DIN VOICEREEL KNÄCKER! :O :O
Det är liksom ingen mening för mig att fortsätta min knappt påbörjade karriär, du kommer få alla jobben!

Men på riktigt hej trevligt att träffas, hoppas vi blir vänner nån gåååånnngg :3


(min kanal är inte Soscla förresten, det är FluffyPoopPrincess XD)
Til Toppen Go down
Twistermon

Twistermon


Antall Innlegg : 32
Join date : 12.01.2013
Age : 36
Bosted : Sverige

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Välkomnande från svenska TAS Jaden Yuki.   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 7:35 pm

Hejsan, MissMarsvin!  cheers 

Jag håller med, vad kul att du hittade hit till studio scenario! :-)

[Only admins are allowed to see this image]
Min MLP OC Star Singer hälsar.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Twistermon
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 8:35 pm

Halloj, välkommen till Studio Scenario! Smile Härligt med flera dubbare, vi hoppas du ska trivas! Very Happy
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
polkagrisar

polkagrisar


Antall Innlegg : 32
Join date : 09.10.2012
Age : 30
Bosted : Halland

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 9:07 pm

Vad är det med det här Kommunitetet och tjejer som är bra på Voice acting!?!? :O
Trevligt att ha med dig, hoppas att du kommer att trivas!
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/polkagrisar
Princecid

Princecid


Antall Innlegg : 18
Join date : 11.10.2012
Age : 34

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyTir Mar 04, 2014 9:35 pm

Hej! Jag kollade in din demo nyss och den var ju superbra! 8D Du är så välkommen in i gänget så! Wink

Mitt alias är Princecid och har sysslat som hobbydubbare sedan 2008. Alltifrån vanlig fandubbning till ett antal covers. Oftast brukar jag vara med i andras dubbningar men håller på med ett eget större projekt, spelet Final Fantasy X på svenska.

Här är en demo reel på några utav de saker man gjort under åren. Smile

[Only admins are allowed to see this link]

Hoppas vi hör mer utav dig i framtiden! ;D
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Princecid?feature=mhee
MissMarsvin

MissMarsvin


Antall Innlegg : 18
Join date : 04.03.2014

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyOns Mar 05, 2014 6:57 pm

Oj! Jag skulle bara se om någon hade kollat på mitt inlägg, och så ser man att det är massor av trevliga personer som har skrivit tillbaka! *.*

Tack så jättemycket för välkomnandet allihopa! Jag ska lovar att försöka mitt bästa för att inte göra er besvikna! ^_^
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! EmptyOns Mar 19, 2014 12:26 pm

Välkommen till vårat mysiga dubbar forum! ´7`)/ <33

Mitt alias är LivviKin, de flesta inom den söta dubbarkransen kallar mig Livvi! Mitt egentliga namn är Corinne Rydell, jag kommer från Västkusten och jag är 19 år. Jag är en passionerad hobbydubbare som har dubbat i 8 år, nu i år. Jag är likadan som du när det gäller att sjunga, jag tycker om det men jag är inte ett så stort fan av min egen sångröst, då jag tycker att den är dålig. Därför föredrar jag att dubba klipp jag med, även om jag även sjunger ibland för skojs skull.

Jag kämpar varje dag för att bli bättre på det jag gör, och min största dröm är att få arbeta i en riktig studio någon gång. Och det ska jag kämpa för att uppnå!

Jag är "igenkänd" för min Fluttershy röst ifrån MLP, och även för min Tails i MRMdubs "Sonic Partykrascharen"!

Jag älskade din röst från första början, den är väldigt klar och fin, och bekväm att lyssna på! Du har redan fått till en otroligt fin inlevelse i dina dubbar, och jag förutspår att du kommer att komma långt med din otroligt vackra röst och dubbar-insats! Jag ser fram emot att se mer av dig, och att eventuellt även få jobba med dig. <3 10000 kramar!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trevligt att träffas! Empty
PosteTema: Re: Trevligt att träffas!   Trevligt att träffas! Empty

Til Toppen Go down
 
Trevligt att träffas!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: