Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Diablo 3 Tyrael's sacrifice

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyOns Mai 07, 2014 9:45 pm

Jag vill göra den ballaste cutscenen NÅNSIN! Den är från Diablo 3 (så spoilervarning), och är coolast i stan! Så alla pojkar med mullrande sexiga stämmor, ett steg fram tack! Ja jo jag kommer manipulera rösterna lite, men det är alltid  najs med en bra grund, n'est-ce pas? Wink
Om nån med ljusare röst vill vara Leah så är det också välkommet, även om hon inte är lika superball!

[You must be registered and logged in to see this link.]

Testrepliker: (om man vill bara repetera de engelska går det också superbra!)

Tyrael:
- Deckard gjorde många uppoffringar för att skydda världen. Men hans arbete är inte färdigställt. (0:24)
- Allt jag är skyldig till, Imperius, är att skipa rättvisa. Medan du gömmer dig som en ynkrygg bakom din tron! (0:47)

Imperius:
- Du ska svara för dina överträdelser! (0:58)
- TYSTNAD! / TIG! (vilket du tycker låter bäst) (0:55)

Leah:
- Allt var bara historier. Min farbror såg vad han ville se. (0:16)
- Vad vet du om uppoffring?! (0:29)

Ha kul supersötisar och skicka era underbara röster till [You must be registered and logged in to see this link.] ! <3


Sist endret av Soscla den Man Mai 12, 2014 8:38 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Akarnael

Akarnael


Antall Innlegg : 15
Join date : 02.04.2014
Age : 37

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Så jävla bra!   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyTor Mai 08, 2014 9:33 am

Underbart initiativ! Skickar audutions nu på en gång
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Re: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyTor Mai 08, 2014 11:02 am

Wow okej, Akarnael har med 99,99% säkerhet redan knipit Tyrael, men om någon tapper själ ändå vill provspela så är det alltid roligt att höra!
Men söta Imperius finns det fortfarande alla öppningar för! Komsikom!
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Re: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyTor Mai 08, 2014 5:50 pm

Jag ska göra en audition men när är deadline? Så man vet hur lång tid det är kvar Very Happy
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Re: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyTor Mai 08, 2014 8:58 pm

Swedigimon skrev:
Jag ska göra en audition men när är deadline? Så man vet hur lång tid det är kvar Very Happy

Finns ingen deadline! Men om du vill ha en för att kunna jobba effektivare så i slutet på månaden!
Det här är nåt jag hemskt gärna vill se bli klart, men det enda som gör att det är bråttom är min egen iver. Så... kör hårt när du vill XD (gärna så fort som möjligt, det kliar i fingrarna på mig!)
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Re: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice EmptyTir Mai 13, 2014 5:31 pm

Wiiih så coolt! *_* Det kommer att bli jättegrymt att höra!
För övrigt så provspelar jag gärna som Leah, let's give it a shot!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty
PosteTema: Re: Diablo 3 Tyrael's sacrifice   Diablo 3 Tyrael's sacrifice Empty

Til Toppen Go down
 
Diablo 3 Tyrael's sacrifice
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: