Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D

Go down 
5 posters
AvInnlegg
xMarinePearlx

xMarinePearlx


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.10.2012
Age : 31

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyTir Okt 16, 2012 8:56 pm

...WHAT IS THIS MADNESS?!! *shot dead*

Såååå, hallå där! \(O7O)/ Jag är Matilda från norra (väldigt kalla) Sverige, men kalla mig Matti~! <3 Jag har sneak-at runt på Youtube sen i Oktober 2006, då som "MarinePearl", men eftersom jag blev raderad av Youtube så heter jag xMarinePearlx nu! OuO)/ (...VAD MENAR DU MED ATT JAG INTE HAR NÅGON FANTASI HÄRBORTA HNNNNNNNG--! *shot*)

Har under åren gjort många svenska fandubs (många av de äldre har lyckligtvist försvunnit med tiden...! 8'D) av både låtar och anime-klipp~! Började på en svensk fandub av Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch, men, ja...vet inte riktigt vad som hände med den? ;w; MEN, hur som helst, just nu fokuserar jag mest på att översätta sånger och hjälpa till i andras projekt! 8D Dessa är de roller jag har "permanent" just nu~!

Madoka och Kyubey i Mahou Shoujo Madoka Magica (JKchan)
Retasu och Miwa i Tokyo Mew Mew (MewDenise)
Akane (tjej-versionen) i Kämpfer Abriged (SwedishKuriboh)

Så, ja, nu när det är överstökat - det är väldigt trevligt att träffa er allihopa, och jag ser verkligen fram emot att jobba med er! Låt oss göra vårt bästa! ^w^)/ *bugar* <3
Til Toppen Go down
Dragonlover

Dragonlover


Antall Innlegg : 21
Join date : 09.10.2012
Age : 32

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Re: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyTir Okt 16, 2012 9:01 pm

Yeeey Very Happy Velkommen Matti ^^

Gleder meg til å få i gang masse av det jeg har snakket med deg om <3
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Dragonlover91
xMarinePearlx

xMarinePearlx


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.10.2012
Age : 31

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Re: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyTir Okt 16, 2012 9:05 pm

Dragonlover skrev:
Yeeey Very Happy Velkommen Matti ^^

Gleder meg til å få i gang masse av det jeg har snakket med deg om <3

8DD Dragoooon~! Det glädjer mig också jättemycket! Hoppas verkligen att vi får fart på detta forum! *u*)b
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Jag skriver egna rubriker... liek a baws! X3   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyTir Okt 16, 2012 9:37 pm

Nämen hejsan, Matti! Vilken oerhört lustig slump att även du skulle hitta hit till forumet! ^^

Fin liten resumé du har där... längtar tills jag kan lägga upp Kämpfer Abridged. It'll be awesome! afro
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Hikeni

Hikeni


Antall Innlegg : 22
Join date : 09.10.2012

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Re: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyOns Okt 17, 2012 11:31 am

Hei og hurra, Matti! Velkommen! Satser på at vi kan få gjort mye merkelige prosjekter sammen her!
Til Toppen Go down
lorlifi

lorlifi


Antall Innlegg : 16
Join date : 15.10.2012
Age : 31
Bosted : Göteborg

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: MATTI!   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyFre Okt 19, 2012 8:37 pm

YAY~~~~~~~~~~ :'3

Matti is finally here Wink *and she's awesome~*

VÄLKOMMEN!

*Mecha-happy*

(Not weird at all NO)

Massor av kramar
Til Toppen Go down
xMarinePearlx

xMarinePearlx


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.10.2012
Age : 31

En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Re: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D EmptyFre Okt 19, 2012 10:58 pm

Herre min jeee, så välkomnad man blivit här! Blir ju alldeles rörd härborta~! ;//u//; )/ *huggles everyone* Det ska bli så himla kul att sätta igång massor med projekt tillsammans med er alla! <33
Til Toppen Go down
Sponsored content





En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty
PosteTema: Re: En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D   En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D Empty

Til Toppen Go down
 
En väldigt hyper introduktion...Hej där? 8D
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Introduktion no jutsu

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: