Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hallå nordbor, jag kommer i fred.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Frozen Death Knight




Antall Innlegg : 11
Join date : 26.10.2012

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyFre Okt 26, 2012 10:00 pm

Ja, hejsan då. Frozen Death Knight är jag. Är från norra Sverige, vilket är ironiskt passande.

Har hållit på med röstagering i 3 år nu och lägger upp lite sånger och annat strunt på min YouTube kanal lite då och då. Brukar experimentera mycket med rösten och så för att se vad som funkar och inte funkar. Just nu kan jag sjunga bas, baryton, tenor, och även gå upp i falsetto, men behöver fortfarande jobba på en del av dem. Har en väldigt flexibel röst och älskar att pröva nya saker (även utanför min normala räckvidd), så jag gillar att utmana mina svagheter för att bli ännu bättre.

Föredrar engelska vare sig det är normala konversationer eller när jag sjunger/röstagerar. Är inte direkt nåbar för till fället gällande projekt och sånt, men vill gärna ta del i denna community, i alla fall.

Ni kan hitta [Only admins are allowed to see this link] här.

Hur som helst, kul att vara här!


Sist endret av Frozen Death Knight den Søn Okt 28, 2012 9:26 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyFre Okt 26, 2012 10:43 pm

"Endast administratörer har rättigheter att se denna länk"... typiskt... -_-

Either way, välkommen till forumet! =D
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
xMarinePearlx

xMarinePearlx


Antall Innlegg : 16
Join date : 16.10.2012
Age : 31

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyLør Okt 27, 2012 5:58 pm

Ooooh, vänta lite nu...visst är det du som gjorde en awesome översättning på MLP: Friendship is Magic-öppningen? 8D Hursomhelst, välkommen hit! \(^w^)/
Til Toppen Go down
Frozen Death Knight




Antall Innlegg : 11
Join date : 26.10.2012

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyLør Okt 27, 2012 8:39 pm

SwedishKuriboh skrev:
"Endast administratörer har rättigheter att se denna länk"... typiskt... -_-

Either way, välkommen till forumet! =D

Meh, det var ju trist det. Om du lägger till /KungKeno21 efter youtube.com, så ska du i alla fall komma dit.

Också, man tackar! =P
Til Toppen Go down
Frozen Death Knight




Antall Innlegg : 11
Join date : 26.10.2012

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyLør Okt 27, 2012 8:43 pm

xMarinePearlx skrev:
Ooooh, vänta lite nu...visst är det du som gjorde en awesome översättning på MLP: Friendship is Magic-öppningen? 8D Hursomhelst, välkommen hit! \(^w^)/

Menar du den svenska fandubben? Jo, det var jag. Kul att du kände igen mig. ^^

Kul att vara här. Tackar, du! =P
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyLør Okt 27, 2012 9:01 pm

Frozen Death Knight skrev:
SwedishKuriboh skrev:
"Endast administratörer har rättigheter att se denna länk"... typiskt... -_-

Either way, välkommen till forumet! =D

Meh, det var ju trist det. Om du lägger till /KungKeno21 efter youtube.com, så ska du i alla fall komma dit.

Också, man tackar! =P

Ah, men då vet jag ju typ vem du är! Hörde din cover på "Jag Finns Kvar" från Skattkammarplaneten. Den var awesome! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Frozen Death Knight




Antall Innlegg : 11
Join date : 26.10.2012

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptyLør Okt 27, 2012 9:06 pm

SwedishKuriboh skrev:
Ah, men då vet jag ju typ vem du är! Hörde din cover på "Jag Finns Kvar" från Skattkammarplaneten. Den var awesome! ^^

Jo, jag minns att du skrev det på YouTube. Igen, tack så mycket. =P

Brukar lyssna på den covern ganska ofta, faktiskt. Även jag kände mig rätt så nöjd med den. XD
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. EmptySøn Okt 28, 2012 1:21 pm

Hej ja jag kommer ihåg dig av samma sak som SK och Matti här skrev. Kul att du hittade hit.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Sponsored content





Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty
PosteTema: Re: Hallå nordbor, jag kommer i fred.   Hallå nordbor, jag kommer i fred. Empty

Til Toppen Go down
 
Hallå nordbor, jag kommer i fred.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tjabba, tjena, hallå!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: