Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Halloj allesammans!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Sou1forged

Antall Innlegg : 13

Halloj allesammans! Empty
PosteTema: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyOns Jan 02, 2013 1:56 pm

Hejsan!

Jag är (inte så värst) känd som Sou1forged och är 24 år gammal.

Jag har aldrig medverkat i en dubbning förut, men har hållit på med teater i stort sett hela livet (var med i en lokal film redan som två år gammal).

Jag är ckså en erfaren sångare, och har en kraftfull barytonstämma, men jag kan också ta mig upp i tenorregistret.

Jag kör med en t.Bone SC450 kondensatormikrofon.
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh

Antall Innlegg : 89

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyOns Jan 02, 2013 2:02 pm

Välkommen till forumet! Alltid kul med nya röster, så jag hoppas att jag kan få höra dig i något framöver! =)
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Sou1forged

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyOns Jan 02, 2013 2:18 pm

Jodå, jag ska se ifall jag inte kan bidra till något i den närmaste framtiden, fast nu är jag lite förkyld, så min röst är inte på topp.
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos

Antall Innlegg : 86

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyTor Jan 03, 2013 2:03 am

Hej och välkommen. Kul att du hittade hit. Hoppas på att få höra din röst och se vart du kan delta i, kanske mina projekt kanske. Finns det något intresse som filmer eller liknande som du brinner för som du kan berätta så vi kan lära känna dig bättre och hjälpa dig finna dig hos oss?
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Sou1forged

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyTor Jan 03, 2013 7:13 pm

Jodå, jag är hyser en viss förtjusning i tecknat och anime, och av dina trådar i introduktionskategorin att döma har vi ett liknande intresse vad gäller dubbning. Skulle gärna medverka i något av dina projekt.

Jag kan också nämna att jag kan imitera flera språk med perfekt uttal, bl a franska, spanska, italienska, ryska, tyska och japanska. Min norska behöver dock lite övning. Razz
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos

Antall Innlegg : 86

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyTor Jan 03, 2013 9:36 pm

Haha härligt. Ja du kan kolla in min kanal på youtube och höra av dig om du vill vara med.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Princecid

Princecid

Antall Innlegg : 18

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyMan Jan 07, 2013 9:09 pm

Kul att ha dig med här!
Jag kör med en T.bone SC 450 USB large diagram mikrofon så jag vet inte hur mycket som skiljer men jag sjunger och dubbar jag med.
Ska bli intressant och se vad du hittar på i framtiden här!
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Princecid?feature=mhee
Sou1forged

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! EmptyMan Jan 07, 2013 9:40 pm

Då kör vi med exakt samma modell. ^^
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Halloj allesammans!   Halloj allesammans! Empty

Til Toppen Go down

Halloj allesammans!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Halloj, allesammans! ^^