Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Presentation av Twistermon

Go down 
AvInnlegg
Twistermon

Twistermon


Antall Innlegg : 32
Join date : 12.01.2013
Age : 36
Bosted : Sverige

Presentation av Twistermon Empty
PosteTema: Presentation av Twistermon   Presentation av Twistermon EmptyTor Jan 17, 2013 8:42 pm

Howdy everypony!

Jag är Philippe, men jag känns igen mer som Twistermon eller Twisty. Jag är 24 år och kommer från Småland.
Själv så är jag lite känd för att ha gjort Digimon parodi-serierna på Youtube, men mest kända serien jag har gjort (men som gick i halt) är "Happy Tree Friends Fantasy" serien.

Jag har även varit deltagande i vissa filmer som:
"HEY!!! I AM... NOT CRAZY!" av AtomicUs5000 (Klipp med mig och en röd boxhandske)
"HTFSouthPark" serierna av KilledGeorgeshrink (Dubb för min egen HTF karaktär Twisty)
Och deltagit i en collab för Snow Miku 2012 (Klipp med citatet "Good luck on Snow Miku 2012!")

Den mikrofon jag använde var ett headset av Steelseries typen, men efter att jag beställde Blue Snowball USB Mic så har den blivit en standard för röstdubbning och sånger.

Jag gillar även att sjunga, men också redigera musik som hobby.
Ser fram emot att delta i fandubbar och i en bra fandub grupp. :-)

- Twistermon


Sist endret av Twistermon den Tir Mar 04, 2014 7:50 pm, endret 3 ganger (Reason for editing : Smådetaljer.)
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Twistermon
 
Presentation av Twistermon
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Twistermon's MLP Demovoicerulle 2013
» Twistermon's Demo voicerulle 2013
» Julhälsning för 2013 (Julvärd: Twistermon)
» Ahturos Presentation
» Presentation-IamVia9

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: