Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 If Uno was an Anime Swedish

Go down 
AvInnlegg
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

If Uno was an Anime Swedish Empty
PosteTema: If Uno was an Anime Swedish   If Uno was an Anime Swedish EmptyTir Apr 11, 2017 1:26 pm

Hej Richard här (Ahturos) jag har tagit på mig att översätta och redigera den här roliga korta videon om Uno var en Anime. Det är ett fåtal roller i den men alla är öppna för er att söka till.

[You must be registered and logged in to see this link.]



Yuno/Huvudpersonen: Ung ambitiös röst för en huvudkaraktär. Väldigt självsäker på sin skicklighet.

Replik 00:27 – Jag har bara två kort kvar. Om allt går som det ska nu, kommer jag att ha segern i min hand.
Allt jag behöver ifrån honom är antingen ett kort som matchar dess färg eller nummer.  


Brendan: En bi roll som bara säger Argh. Verkar vara den medelmåttiga på spelet och kan ha valfri röst sort.

Replik 00:05 - Arg?!! (Förvånad)


Yanagi/Bästa tjejvännen: Skör och försiktig ljusröst.

Replik 00:06 – Det kortet…?


Worrywart/Killen i glasögon - En äldre och mognare typ av tonåringsröst. Lugn och samlad.

Replik – Det är ett drag 2 kort. När det kortet spelas ut så måste nästa spelare dra två kort till sin hand.


Jonah/Killen med hästsvans: En rival karaktär som är väldigt skicklig och erfaren. Mogen ungmansröst. Varit tystlåten men öppnar upp sig emot huvudpersonen.

Repliker 00:18 – Den här killen är riktigt smart. Han hittade det perfekta tillfället att slå till.


Tom Lafin/Skurk killen: Överspelad skurk. Gäll, ljus röst och väldigt exalterad i när han pratar som att han måste hålla sig för att skratta. Väldigt slemmig också. (Jag tänkte huvudsakligen spela den här karaktären men audition är öppna)

Replik 00:38 – Ha ha ha! Jag låter inte dig komma undan så enkelt. Dumma pojke!
Jag vill se ditt gulliga lilla ansikte bryta ihop till tårar!


Kvinna 1: 00:56: En kvinna som tittar på. Ger bara ifrån sig ett flämt. Mörk och mogen röst.


Kille 1: Är den oroliga typen med en nervös röst.

Replik 00:58 – Det här är inte bra!


Skicka till mitt mail [You must be registered and logged in to see this link.]
Deadline för detta projekt blir 14 Maj (Jag skjuter upp deadlinen till slutet på Maj).
Sök hur många och vilka karaktärer ni vill.
Ha det så kul.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
 
If Uno was an Anime Swedish
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kämpfer Abridged-auditions! (Swedish dub)
» Swedish Discord
» Swedish Thread
» Spectacular Spiderman Swedish
» Kirby Swedish Fandub

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: