Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Norska Röster till en Batman dub

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyTor Jan 03, 2013 8:47 pm

Jag har tänkt dubba scener ur filmen Batman Under The Red Hood innan jag försöker på hela filmen. Först var det tänkt att vara på Svenska men det finns så många små statist roller så jag tänkte, varför inte bjuda in några Norska fandubbare. Tyvärr är det bara män då och dom flesta är skurkar. Vilka av er Norska fandubbare skulle kunna tänka er vara med i det här? Har ni sett filmen? Om inte rekomenderar jag den starkt. Så snälla nämn att ni är intresserade så säger jag till när det är dags.

Svenska röster:
Batman - xRemRooodx
Nightwing - Ahturos
Red Hood - TruEchoo
BlackMask - Swedishkuriboh
Alfred/Ra´s Al Ghul - Zingborg
Jokern - Kurvos

Scen i Arbete Amazo: [You must be registered and logged in to see this link.] 2:30 fram till 3:10

Roller - Gangster män
1 -
2 -
3 - Tagen av Nutqase

Gangster 1 – Åk, Åk, ÅK!!

Gangster 3 – Var är Raymond och Danny?

Gangster 2 – Han fick dom. Bara så där!

Gangster 1 – Skit samma bara kör, få oss härifrån!

Gangster 3 – Jag tror vi kom undan, tror ni vi kom undan.

Gangster 1 – Jag tror vi kom undan. Vi är säkra nu.

Batman – Fel! Ni är allt utom säkra.

Gangstrarna – (Skrik)

Batman – Vilka jobbar ni för.

Gangster 3 – (Stammar) Ingen! Vi bara kapade vagnen alltså.

Batman – Ljug engång till så kommer en smäll in i en stenvägg vara det minst plågsamma du får vara med om ikväll.

Gangster 3 – Nej!! Jag svär vid… Vad är det där?

Batman – Er last. Det kallas för Amazo.

Gangster 3 – Vad tusan är en Amazo?

Batman – En högt avancerad cybernetisk android med förmågan att kopiera krafter av super människor.

Gangster 3- Vad då för Super människor.

Batman – Stora.

Nightwing – Inte så illa för en doppad brödrost. Behöver du hjälp?

Batman – Nej.

Nightwing – Okej vad sägs om att jag bara ser på då?

Gangster 3 – Vem är han i tightsen, aldrig sett han förr.

Gangster 2 – Det är ju Nightwing, Batmans första medhjälpare, den första Robin.

_____Hoppa över resten av striden____

Batman – Den här lasten var till Blackmask jag tvivlar på att ni ligger bakom det här. Vem jobbar ni för.

Gangster 3 – Jag svär det här är vår stöt, vår egna idé.

Batman – Släpp ner den.

Nightwing – Ok.

Gangster 3 – AH! Okej stop, sluta, Sluta! Red Hood, vi arbetar för Red Hood. Vi har inget val han..

Ganstrar – (Dödskrik när dom dör)

Jag är inte bra på Norska gramatik så om någon av er kunde vara jätte snäll och hjälpa mig med ett Norsk manus för Gangstrarna vore det jätte snällt. Ni kan ändra lite hur ni vill och så, som t.ex. namnen ganstern säger ni kan gärna säga Norska namn om ni vill sånt är bara kul för mig att ha med.

Nämn det här gärna till manliga Norska fan dubabre på youtube så att dom kollar in det här snälla.
Deadlinen kan ändras men jag vill veta att det finns intreserade inom Första Maj 2013.

För att få min mail skicka ett privat meddelande till min inkorg på kanalen Ahturos, lätt att goggla.


Sist endret av Ahturos den Ons Feb 20, 2013 9:51 pm, endret 4 ganger
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Hikeni

Hikeni


Antall Innlegg : 22
Join date : 09.10.2012

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyTor Jan 03, 2013 9:58 pm

Jeg er iallefall interessert!
Til Toppen Go down
Dragonlover

Dragonlover


Antall Innlegg : 21
Join date : 09.10.2012
Age : 32

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyTor Jan 03, 2013 9:59 pm

Jeg er også interressert ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Dragonlover91
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyFre Feb 08, 2013 5:59 pm

Tackar för att ni är intreserade men tyvärr behövs det killar för den här scenen jag har skrivit upp nu "Amazo". Jag har inte blivit bra tonkatk med många Norska fandubbare så skulle ni kanske vilja hjälpa mig genom att säga det här till några ni känner?
Annars kommer jag nog kunna göra det här på Svenska om det inte kommer någon.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Sou1forged




Antall Innlegg : 13
Join date : 02.01.2013

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyLør Feb 09, 2013 1:38 pm

Om du inte hittar tillräckligt med norrmän så provar jag gärna någon av gangstrarna.
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptyLør Feb 09, 2013 3:23 pm

Ja det är bara fritt fram för vilken svensk som helst att pröva på Sou1forged. Meddela mig via min kanal om du vill ha mitt mail. Vågar inte riktigt ge ut den här utifall att. Kan pröva alla tre om du vill.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Sou1forged




Antall Innlegg : 13
Join date : 02.01.2013

Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub EmptySøn Feb 10, 2013 11:05 am

Okej, jag gör en provinspelning där jag försöker mig på alla tre och skickar dig länken, så får du bedöma om någon av dem är värd att ha.

Edit: Har läst in de tre första raderna till "Gangster" nummer 1. Jag är ny inom ljudinspelning, och det här var det bästa jag kunde åstadkomma utan att orsaka clipping...
[You must be registered and logged in to see this link.]
Til Toppen Go down
Sponsored content





Norska Röster till en Batman dub Empty
PosteTema: Re: Norska Röster till en Batman dub   Norska Röster till en Batman dub Empty

Til Toppen Go down
 
Norska Röster till en Batman dub
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1
» Röster till en special video. (Nerlagd)
» Flera återkommande röster sökes till Yu-Gi-Oh Abridged, säsong tre!
» Behöver en norsk till svensk parodi!
» My Little Pony: Friendship Is Magic - Swedish fan-cast FULLY CASTED!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: