Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vänliga hälsningar!

Go down 
AvInnlegg
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Vänliga hälsningar! Empty
PosteTema: Vänliga hälsningar!   Vänliga hälsningar! EmptyTor Mai 01, 2014 8:01 pm

Hej, jag har varit här ett tag och de flesta av er känner nog till mig, men jag tänkte att även jag skulle göra en liten trevlig introduktion, då jag inte har gjort någon ännu.

Mitt namn är Corinne Rydell, jag är 19 höstar och min största passion är att dubba.
Annars tycker jag om att uppskatta djur&natur, äta, cykla, sjunga, rita, och kramas.

Jag har hobbydubbat i 8 år nu, min första YouTube kanal var [Only admins are allowed to see this link], men efter en tid hände något inom privata "gränser", då jag var tvungen att ta bort mina dubbar ifrån den kanalen, så nu är det mest karaokes och PMVs kvar på den kanalen. Efter ett tag så startade jag istället upp [Only admins are allowed to see this link]. Därefter har det gått bättre för mig inom dubbningen, jag har lärt känna fler dubbare, och därmed fått vara med i fler och fler dubbar. :-D
Det betyder en massa för mig att det går framåt, då jag verkligen skulle vilja arbeta som det professionellt i framtiden någon gång.. Stegen är lång dit, men jag klättrar vidare.
Jag har en ganska bred range vad jag vet, jag älskar att prova nya röster och jag kämpar hårt för att nästan aldrig låta likadant som en av mina andra röster. Verklig inlevelse kämpar jag också för!

Om ni vill kontakta mig mer ingående, så är jag mycket på [Only admins are allowed to see this link],
och även hotmail; [Only admins are allowed to see this link]

Trevligt att träffas! Jag ser fram emot, och hoppas att jag kan få samarbeta med alla av er någon gång! Ha en bra dag. <3
Til Toppen Go down
 
Vänliga hälsningar!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Velkommen! :: Introduksjon-
Gå Til: