Zingborg
Antall Innlegg : 2 Join date : 13.10.2012 Age : 35 Bosted : Luleå Norrbotten Sverige
| Tema: Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg Lør Okt 13, 2012 7:28 pm | |
| Hejsan Zingborg här bara för att säga hej till er alla. Ja vad kan man säga jag är väll inte direkt sångare utan mera av den vanliga röstdubbare/skådespelare typen. Bortsett från de jag gör själv,så dubbar jag även åt andra.Jag har också en egen youtube kanal som går under samma namn, nämligen Zingborg
The name is Zingborg and I am just one of those normal voice actors who creates their own stuff,but I also work for others,so don't hesitate to contact me if you are in need of a voice. I also have a youtube channel that goes under the same name as here on Studio Scenario.
| |
|
Frozen Death Knight
Antall Innlegg : 11 Join date : 26.10.2012
| Tema: Re: Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg Lør Okt 27, 2012 8:58 pm | |
| Du är från Luleå? Himlar, så jag är inte den enda, då. XD | |
|
Zingborg
Antall Innlegg : 2 Join date : 13.10.2012 Age : 35 Bosted : Luleå Norrbotten Sverige
| Tema: Re: Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg Tor Nov 22, 2012 9:54 pm | |
| - Frozen Death Knight skrev:
- Du är från Luleå? Himlar, så jag är inte den enda, då. XD
Det stämmer bra det,är du från innestaden Luleå du eller ? Samt fick du medelandet jag skickade till dig på youtube? | |
|
Frozen Death Knight
Antall Innlegg : 11 Join date : 26.10.2012
| Tema: Re: Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg Søn Jan 06, 2013 9:30 pm | |
| - Zingborg skrev:
- Frozen Death Knight skrev:
- Du är från Luleå? Himlar, så jag är inte den enda, då. XD
Det stämmer bra det,är du från innestaden Luleå du eller ? Samt fick du medelandet jag skickade till dig på youtube? Nepp, men från byarna, liksom. =P Såg ditt meddelande (har dock inte haft tid a svara, så ledsen för det). Är tyvärr inte tillgänglig för några projekt just nu, så kan inte göra någon audition. Är dock på hemsidan lite då och då för att se vad folk sysslar med och för små chatta. =P | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hälsningar från:Zingborg Greetings from Zingborg | |
| |
|