Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1

Go down 
+3
Ahturos
Soscla
Diamonddude
7 posters
AvInnlegg
Diamonddude

Diamonddude


Antall Innlegg : 1
Join date : 07.02.2013

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptyMan Des 14, 2015 5:22 pm

Tjena Alihoppa Updattering 2016/05/26

Vissa av er är nog medveten om, vid det här laget, att jag håller på att göra min första stora dubbning en svensk dubbning av serien "(Wakfu)". Denna dubbning kommer att kräva ett väldigt stort antal röst-givare, så därför håller jag på med en stor audition för dom som vill testa att göra alla karaktärerna .
Hoppas gärna att ni vill testa vad jag håller på med Smile
(kommer också vara med i framtida avsnitt om ni vill Smile )

Avsnitt1 - (Barnet Från Dimman) Alla Röster
Yugo - Maruchi -
Alibert- SwedishKuribo -
Ruel Strout - Michael - Done
Grougaloragran - Battleamore - Done
Nox - Battleamore - Done

Grambos - polkagrisar - Done
Evangelin - Katarina - Done
Amalia - Miss Marsvin - Done
Percedal - Ahturos - Done
Rubilax  - Micheal - Done

Gumman (1 Replik)- Katarina - Done
Jägare (1 Replik) - polkagrisar -
Jason - Marcus Sjöstrand - Done
Flicka (1 Ord) - Katarina - Done
Flicka2 - -
Flicka3 - -
Pojke - -
Extra1 (2 Replik) - -
Extra2 (1 Replik) - -
Extra3 (1 Replik) - -
Extra4,5,6 - -

[You must be registered and logged in to see this link.]
Mitt Mejl:alec_rollkoll@hotmail.com

Sneak peeks: [You must be registered and logged in to see this link.]
Inte klar med ljud Smile

(Main Characters)
Yugo: Yugo är en 12-årig Eliatrope som nyligen upptäckte sina krafter, och är på ett uppdrag att hitta sitt sanna familj. Han har levt med sin adoptivfar Alibert, som arbetar tillsammans med honom på hans inn, och har inga minnen av hans riktiga familj. Han har förmågan att kalla teleportation portaler genom att vrida sin hand i en cirkulär rörelse och kasta dem dit han vill synas. Som serien fortskrider, lär han andra förmågor, som att flytta med hög hastighet och skapa strålar från hans portaler.

Ruel Stroud: Ruel är en gammal vän till Yugo s adoptivfar Alibert, liksom en skatt och belöning - jägaren känd som en Enutrof. Som en tjänst till Alibert , Ruel går med på att följa med Yugo på sina resor. Ruel är girig och snål. Han är skicklig som en kämpe och har åtagit sig att se Yugo genom besvär. Ruel svingar en guldpläterad spade för ett vapen.

Percidal: En 16 -årig lop är Percedal en " Riddaren av Guardians of Shushus, anförtrotts förmyndarskap demon - svärd Rubilax av riddarna. Han agerar tapper men dumdristigt , men är en stark krigare. Som Guardian, är Percedal ansvarig för att se Rubilax inte undgå sitt svärd fängelse och har blivit dess ägare, som många andra förre honom, men när han är besatt av Rubilax blir han ett monster som är otroligt fysiskt stark . Han är äventyr med Yugo som skuld för Yugo : s rädda honom från Rubilax ägo . Som serien fortskrider, faller han kär i Evangelyne och hon med honom. (tar sin tid dock)

Rubelax (Percidal's Svärd): En Shushu, eller en demon instängd i ett objekt, i form av en pärla på fästet av Percedal svärd . Han är besatt av förstörelse, och ger styrka till någon varelse han besitter. Han är vanligtvis i form av en kniv , men kan växa till storleken av ett långsvärd . Hans sanna form är en knähöga demon , men han är fortfarande otroligt stark för sin storlek och kan växa sig större varje gång han slog , obegränsat . Rubilax kan också kalla en liten armé av starka lera krigare . Som hans tid med brödraskapet fortskrider , han så småningom växer fäst till gruppen.

Amalia: Känd som Adventurer -Princess , hon är en 13 -årig och hennes ras kallas Sadida. På grund av detta, kan hon prata med växter samt kontrollera dem. Hon ägnas åt sina vänner och att hjälpa Yugo hitta sin familj. Hon gillar inte sin bror Armand för familje problem.

Evangelin: En 17 -årig Cra är Evangelyne åtföljer Sadida prinsessan Amalia som livvakt. Hon har åtagit sig att hennes jobb, men fungerar också som en äldre syster till den unge Amalia . Hon svingar en båge som kan avfyra en mängd magiska pilar, gör en koger onödig. Vid första hon visar ingen attraktion till Percedal men eftersom serien fortskrider hon medger att hon älskar honom.


Sist endret av Diamonddude den Man Mai 30, 2016 12:21 am, endret 8 ganger
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptyMan Des 14, 2015 5:30 pm

Asså när jag får tid.... let me tell you jag kommer köra på ALLA röster! XD Du kommer bli så trött på mig! XP
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptyMan Des 14, 2015 7:05 pm

Ja bra. Blir alltid jobbigt med extra rösterna. Alla får göra något i alla fall.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
TruEchoo

TruEchoo


Antall Innlegg : 34
Join date : 28.10.2012
Age : 31
Bosted : Åstorp, Skåne

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptySøn Des 27, 2015 11:50 pm

Det här låter superkul! Har lite dåligt med tid, men om det finns nån/några mindre roller med inte allt för mkt repliker kan jag gärna göra audition ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/1TruEcho
nice




Antall Innlegg : 1
Join date : 30.12.2015
Age : 29
Bosted : västra götaland regionen

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptyOns Des 30, 2015 4:35 pm

Hej
Jag vill gärna göra audition till några av dom medelstora och små rollerna. Hur gör man och hur går det till? Jag har spelat teater i 4 år och tänkte att detta skulle vara roligt.
Til Toppen Go down
Swedigimon




Antall Innlegg : 20
Join date : 20.04.2014
Age : 24
Bosted : Utanför Hävla, som i sin tur är utanför Katrineholm, som i sin tur är kopplad till E4 på något sätt ^^

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptyOns Jan 06, 2016 8:08 pm

Jag är intresserad av att provspela några av de mindre rollerna. När är deadline? Very Happy
Til Toppen Go down
Maruchi

Maruchi


Antall Innlegg : 12
Join date : 15.03.2013
Age : 30

Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 EmptySøn Jan 31, 2016 4:39 pm

Ursäkta mitt segande, är i en bostad där det är mycket eko och lite svårt att spela in... ^_^;
Men så fort jag förflyttat mig och har min studiomikrofon till hands är Yugo min absoluta prioritet Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty
PosteTema: Re: Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1   Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1 Empty

Til Toppen Go down
 
Wakfu Projekt Svenska FanDubb Avsnitt 1
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Smashtasm Svenska (Uppskjuten Projekt)
» None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!
» Dragonball Z Abridged Avsnitt 3
» Dragonball Z Abridged Avsnitt 4
» Kämpfer Abridged-auditions! (Swedish dub)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: