Väljer att bump:a upp den här tråden för att både nämna att rollen som Kanden Katten fortfarande är ledig (och den kan, återigen, sökas av både killar och tjejer), men också för att lista lite roller som är lediga inför TREDJE avsnittet (ja, jag vet att jag inte en är färdig med första avsnittet än, men tyckte det var lika bra att säga till i god tid)! Also, här är avsnittet på engelska ifall nu behöver lite inspiration!
[You must be registered and logged in to see this link.]Återkommande roller:
Kassör (hon har inget ordentligt namn, men det är den lilahåriga i tjej-trion)
Tjejröst, bör vara väldigt torr och sarkastisk, gränsfall till cynisk.
Testrepliker:
"Er appeal kommer att göra oss rika bortom våra vildaste drömmar."
"Vi erbjuder en rad olika tjänster för... en viss summa pengar."
Mindre roller:
Namnlös elev #1Tjejröst
Testrepliker:
(högt/öppet till en ny elev) "Herregud, du är så snygg!"
(försöker att fräsa av annan elev som är attraherad av den nya eleven) "Eurgh! Det enda som du befläckar är min åsyn!"
Namnlös elev #2Tjejröst
Testrepliker:
(försöker fräsa av annan elev, utan att framstå för dålig inför den attraktiva eleven) "Passa dig, bitch, hon är min att befläcka!"
(kaxigt, lite elakt) "Vem sa att du fick ha henne?"
Namnlös elev #3Tjejröst
"Behöver du en slav? Jag har goda referenser."
(lyriskt) "*flämt* Det är hon! Vår inträdesbiljett! Till sexlivet!"
Namnlös elev #4Kvinnlig karaktär, men hennes röst kan lika gärna göras av en kille som gör en halvdan "tjejröst"!
(högt) "Ta mig!"
Namnlös elev #5Kvinnlig karaktär, men hennes röst kan lika gärna göras av en kille som gör en halvdan "tjejröst"!
"På mig!"
Namnlös elev #6Kvinnlig karaktär, men hennes röst kan lika gärna göras av en kille som gör en halvdan "tjejröst"!
(lågmält, lite läskigt) "Sätt på mig..."
Namnlös elev #7Kvinnlig karaktär, men hennes röst kan lika gärna göras av en kille som gör en halvdan "tjejröst"!
(lätt euforiskt) "Slå mig!"
Namnlös elev #8Kvinnlig karaktär, men hennes röst kan lika gärna göras av en kille som gör en halvdan "tjejröst"!
(väldigt awkward, lätt förvirrat sagt) "Hehehe... jag gillar tjejer!"
Bakgrundsmummel:
I detta avsnitt behöver jag också MASSOR av skrikande fangirl-aktiga röster. Även dessa kan spelas av både killar och tjejer, så länge ni killar åtminstone försöker att låta som tjejer (någorlunda).
Har inga repliker till er, så kolla på avsnittet så förstår ni nog ungefär vad jag är ute efter. Inte bara höga skrik, utan även höga åsikter om hur attraktiv den nya eleven är (hår, ögon, kropp, vad som helst). Till detta vore det även kul om även norska dubbare sökte! ^^
Alla provspelningar skickas till mig på
[You must be registered and logged in to see this link.], och som jag tidigare nämnde så kan ni givetvis provspela för dessa roller även om ni redan har en annan roll.
Have fun! ^^