Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)

Go down 
+5
TheMewAlchemist
TruEchoo
SebastianMRM
SwedishKuriboh
Musse
9 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Okt 19, 2012 6:16 pm

Hej!

Om ni nu tittar till vänster så ser ni den udda killen bakom den svenska dubbningen av Faulerro's [You must be registered and logged in to see this link.] på YouTube. Tja, första avsnittet i alla fall. Den [You must be registered and logged in to see this link.]. Tyvärr är det så att jag inte kan fortsätta göra rösterna till karaktärerna eftersom det blivit så väldigt svårt att spela in hemma hos mig. Blä! Men istället för att lägga ner serien så tänkte jag se om det är någon som skulle vara intresserad av att vara med i en så kallad "reboot". Så... är det det? Jag kommer då fortsätta översätta avsnitten, redigera, regissera och göra rösten till några få mindre karaktärer.

Just nu behövs följande karaktärer:

Edward Elric
Alphonse Elric
Rose
Lust
Gluttony
Winry
Trisha Elric
Roy Mustang

INNAN DU PROVSPELAR:
Ha kul (...or else)! Det här är ett perfekt tillfälle att få säga fåniga saker i fåniga röster och kanske (om du har tur) få grannarna att tro du är skvatt galen. Men kom ihåg att det här projektet gäller HELA serien med allt som det innebär; ansvar! Om du får rollen, hoppa inte av efter ett eller två avsnitt om du inte måste. Speciellt inte om du spelar Edward (för om du gör det, så kommer jag hoppa på första bästa tåg, bryta mig in i ditt rum och tvångsmata dig gamla kvitton). Se även till att du känner till serien och åtminstone har sett de första tre avsnitten, som du hittar [You must be registered and logged in to see this link.]. Tänk på att provspelningen inte bara visar din talang som röstskådespelare utan också hur du hanterar den tekniska biten, din mikrofon, omgivning, etc.

HUR DU PROVSPELAR:
Läs replikerna för karaktären i rutan nedan. Lägg sedan upp ljudklippet på YouTube och länka hit eller skicka filen(-erna) direkt till Berethead (at) gmail.com.

Har du några frågor (inte så konstigt, så dålig som jag är på att förklara saker), så kan du antigen skicka det till mig i ett PM eller skriva här i tråden. Deadline blir den 9 december och förhoppningsvis så vi sätter igång i början av januari 2013.

Lycka till!


Sist endret av Berethead den Søn Des 09, 2012 11:35 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Testrepliker   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Okt 19, 2012 6:16 pm

EDWARD
(Rollen kräver någon form av svensk dialekt. Helst skånska. Prata fort.)

(höjd röst) ...och jag tycker inte du borde använda din mun! Dessutom så är det här inte alkemi, det är magi! Jag menar, använd huvudet!

(gör fisljud och skrattar) Du fes igen! (skattar) Snacka om anmärkningsvärt...

(väldigt upprörd, men försöker vara tröstande) Det är bara sjukdomen, morsan! Du kommer klara dig! Vi använder alkemi! Vi säljer Al för att betala sjukhusräkningen!

ALPHONSE

Jag tycker inte vi borde använda alkemi på det här viset.

(rädd) De skjuter på mig- med kulor, Ed! Det gör jätteont!

(ironiskt) Jo, tack för omtanken, Winry. Du är verkligen en fantastisk vän.

ROSE
(Kön spelar ingen roll)

Jag är så trött på att höra att det där! Han är inte magiker, han är Guds sändebud!

(förvirrad) Han är morötter.

LUST
(Kön spelar ingen roll)

Hur är de' läget, gullet?

Ledsen att behöva göra dig besviken, gullet. Frosseri, sätt igång.

GLUTTONY

Det var då på tiden. Jag svälter ju. Okej, kom hit, storfräsarn'.

TRISHA
(Kön spelar ingen roll)

Edward, Alphonse. Varför försökte ni åkalla helvetes furste?

Er far sa så många saker. (för sig själv) Som att han hade kondom.

WINRY

(upprörd, ledsen och arg) Nej, din jävla idiot! Jag fick just veta att mina föräldrar har dött!

Ni dog ju nästan på kuppen, din förbannade padda!

MUSTANG
(Talar på ett väldigt specifikt sätt.)

Knack, knack! Åh, just det, ja. Introduktionen. Jag är löjtant Roy Mustang. Statlig alkemist.

Ha, ha, ha, ha, nä, nä, nä, nä. Tvärtom! Jag är faktiskt ganska så impad. Säg åt den lille dvärgen att slå mig en signal när han är frisk. Förresten, vad heter han?

(Det uttalas "Edword") Edward, va? Det ska jag komma ihåg. Edwaaaaaard...


Sist endret av Berethead den Man Nov 05, 2012 6:05 pm, endret 6 ganger
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Okt 19, 2012 7:13 pm

Jag kommer lätt att göra en provspelning här... kan dock inte lova när! ^^;
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
SebastianMRM

SebastianMRM


Antall Innlegg : 22
Join date : 09.10.2012
Age : 32
Bosted : Örbyhus

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyLør Okt 20, 2012 8:09 am

Haha. Jag testar gärna för Mustang och kanske Gluttony Very Happy Får se hur jag gör
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyLør Okt 20, 2012 11:48 pm

Har skickat mina auditions nu... hoppas de blev bra! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Okt 21, 2012 12:59 pm

Riktigt bra jobbat, Mattias. Smile

Ser fram emot din provsplening, Sebastian.
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Okt 28, 2012 6:55 pm

Okej, så hittills har jag fått provspelningar från SwedishKuriboh och Zingborg. Men vi behöver fler... pale
Til Toppen Go down
TruEchoo

TruEchoo


Antall Innlegg : 34
Join date : 28.10.2012
Age : 31
Bosted : Åstorp, Skåne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyOns Okt 31, 2012 12:21 pm

Jag kommer skicka in några auditions idag Very Happy
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/1TruEcho
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Nov 05, 2012 6:14 pm

Än så länge är det visserligen ingen brådska med provspelningar av den mer kvinnliga varianten, men grabbar... kom igen nu! Kan du ärligt säga att du inte vill spela en skithög som Alphonse? Trodde väl inte det...
Til Toppen Go down
TheMewAlchemist

TheMewAlchemist


Antall Innlegg : 26
Join date : 22.11.2012
Age : 27
Bosted : Nynäshamn

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Nov 23, 2012 8:54 am

Ifall du inte har någonting emot det så kan jag försöka ^-^ Har aldrig varit med i en video tidigare men jag hoppas att jag jag spelar teater kan hjälpa till (är inne på mitt 5år) cat
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Nov 23, 2012 12:23 pm

Inte? Tja, det får vi minsann ta och ändra på. Wink Hurra för teater! Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Silly
Til Toppen Go down
TheMewAlchemist

TheMewAlchemist


Antall Innlegg : 26
Join date : 22.11.2012
Age : 27
Bosted : Nynäshamn

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Nov 23, 2012 12:30 pm

Så det är okej ifall jag sickar in en ansökan? isånna fall kan jag pröva med alla tjejer så kan du bestämma vilken som passar bäst Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyFre Nov 23, 2012 12:33 pm

Jodå, absolut! Det låter bra det. Smile
Til Toppen Go down
TheMewAlchemist

TheMewAlchemist


Antall Innlegg : 26
Join date : 22.11.2012
Age : 27
Bosted : Nynäshamn

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Des 02, 2012 10:00 am

Nu har jag äntligen fått tid att köra Smile jag har mejlat det mina prov spelningar för Winry och Rose Smile
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Des 09, 2012 1:27 pm

Tack till alla er som provspelat! Smile Det har varit ett sant nöje att lyssna på era olika tolkningar.

Om det är någon som fortfarande vill provspela så har ni chansen fram till midnatt idag. Rollistan kommer läggas upp någon gång på måndag förmiddag. Jag kommer även kontakta er via mail och det är superviktigt att ni bekräftar att ni fått rollen/rollerna, så se till att svara även om det bara är ett "OK". Neutral
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Des 09, 2012 11:33 pm

Ja, då var det dags... det känns som ett ganska stort och viktigt avslöjande det här. Jag menar, vi kommer ju nämligen jobba tillsammans under förhoppningsvis en ganska lång period och tja... DU HOPPADE DIREKT TILL LISTAN IGEN, ELLER HUR?! ERKÄNN! *harkel* F-förlåt. pale Som sagt, jag hoppas det här blir början på ett riktigt kul projekt. Smile

Edward Elric - Zingborg
Alphonse Elric - SwedishKuriboh
Rose -
Lust - SwedishKuriboh
Frosseri (Gluttony) -
Winry - JKChan
Trisha Elric - TheBlackSquirrel
Roy Mustang - SwedishKuriboh

Nu kanske ni märker att två roller fortfarande är tomma. Jo, det är så att jag fortfarande väntar på ett par provspelningar och därför har jag valt att hålla dem öppna ett litet tag till. Ni som berörs kommer att få ett mail inom kort.

Så... vad händer nu? Jo, först så vill jag att ni bekräftar rollerna. Det kan ni antingen göra här eller genom att svara på det mail som jag kommer skicka ut under måndagen. Det är jätteviktigt, så glöm inte det. Och efter det så... tja, inte mycket. Först har vi ju jul och nyår. Men i januari blir det åka av! Åh ja. Under tiden kommer jag arbeta lite på manuset. Fixa så att all nödvändig regi finns med och sånt där. Alla kommer att få ut manuset, även ni som inte är med i avsnittet. Era synpunker är minsann lika viktiga som alla andras!

Så där, ja. Det var väl allt jag hade att säga för tillfället. Tack så mycket för att ni ställer upp! Very Happy Om ni har några frågor så kan ni ta det antigen här i tråden, genom ett YouTube-meddelande eller till min e-mail Berethead (at) gmail.com.
Til Toppen Go down
The Black Squirrel

The Black Squirrel


Antall Innlegg : 10
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 10, 2012 12:08 am

Jag hoppade inte direkt till listan...! Shocked Jag hade beundransvärd självdiciplin, må jag säga. 9.9
Rollistan ser superbra ut! Very Happy Trisha var rolig att göra, så jag är helnöjd. Wink Och SK verkar få fullt upp hädanefter. Cool
Til Toppen Go down
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 10, 2012 12:55 am

Hurra! Very Happy Ser fram emot at spela Winry! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 10, 2012 12:18 pm

The Black Squirrel skrev:
Och SK verkar få fullt upp hädanefter. Cool

I regret nothing! pirat

Är kul att få vara med i det här projektet, och ser fram emot att få börja spela in! ^^
En fråga om Al, dock: Ska jag försöka fixa ett metall-klingande ljud själv, eller kommer du att stå för det, Berethead? För... utöver att sitta med en urholkad konservburk vid micken vet jag inte hur jag ska fixa det ljudet. XD


Either way, gratulerar till alla som kom med. Kämpa hårt och lycka till! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 10, 2012 12:23 pm

SwedishKuriboh skrev:
En fråga om Al, dock: Ska jag försöka fixa ett metall-klingande ljud själv, eller kommer du att stå för det, Berethead?
Bra fråga! Fast ljudet är digitalt så det ansvaret läggs på mig. Razz
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 10, 2012 12:47 pm

Berethead skrev:
SwedishKuriboh skrev:
En fråga om Al, dock: Ska jag försöka fixa ett metall-klingande ljud själv, eller kommer du att stå för det, Berethead?
Bra fråga! Fast ljudet är digitalt så det ansvaret läggs på mig. Razz

Då så, då är jag lugn! ^^

BTW, visst såg du mailet jag skickade idag? Jag bekräftar och accepterar ansvaret som kommer med alla tre roller jag för närvarande har! Razz
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyMan Des 17, 2012 12:48 pm

Lycka till hörni med det här. Ska bli jätte kul att se. Hade inte väntat mig Zingborg som Edwaaaard.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptySøn Jan 13, 2013 10:18 pm

Har äntligen tagit mig i kragen och färdigställt manuset som skickades ut till Elric-bröderna tidigare idag. Målet är att få klart avsnittet innan slutet av februari.
Til Toppen Go down
Sou1forged




Antall Innlegg : 13
Join date : 02.01.2013

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyLør Feb 09, 2013 1:22 pm

Nyfiken fråga: Vilken version är det; FMA eller FMA: Brotherhood?
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) EmptyLør Feb 09, 2013 2:45 pm

Det är en fandubbning av Nullmetal Alchemist, [You must be registered and logged in to see this link.] parodi på FMA.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) Empty

Til Toppen Go down
 
Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!
» Yu-Gi-Oh! GX Abridged på svenska (Söker dubbar röster) [Audition stängd]
» Kingdom Hearts 1.5 HD ReMIX - TGS 2012 Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)
» Söker min Rin
» Söker röster

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: