Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)

Go down 
+5
TheMewAlchemist
TruEchoo
SebastianMRM
SwedishKuriboh
Musse
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Sou1forged




Antall Innlegg : 13
Join date : 02.01.2013

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) - Page 2 EmptySøn Feb 10, 2013 11:06 am

Ah, jag trodde bara att det var ett stavfel. My bad. Embarassed
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)   Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!) - Page 2 EmptySøn Feb 10, 2013 11:19 am

Sou1forged skrev:
Ah, jag trodde bara att det var ett stavfel. My bad. Embarassed

Om det hade varit riktiga så hade nog inte jag (som kille) spelat varken Al eller Lust! Wink
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
 
Nullmetal Alchemist (På Svenska) - Söker röstskådespelare! ( Rollistan är UPPE!)
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» None Piece - Avsnitt 2 (På Svenska) söker röster!
» Yu-Gi-Oh! GX Abridged på svenska (Söker dubbar röster) [Audition stängd]
» Kingdom Hearts 1.5 HD ReMIX - TGS 2012 Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)
» Söker min Rin
» Söker röster

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: