Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Svensk Dubbning av Little Witch Academia

Go down 
+2
Ahturos
Maruchi
6 posters
AvInnlegg
Maruchi

Maruchi


Antall Innlegg : 12
Join date : 15.03.2013
Age : 30

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyTor Mai 08, 2014 9:16 pm

Hallå, fagra damer i dubbarkretsen! <3
Nu var det något år sedan jag startade upp ett projekt senast (...som jag kan, KAN ha sopat under mattan.. HIDE ANY EVIDENCE) sååå det är dags igen!
Det finns inga manliga karaktärer i denna lilla film, och därför jag vänder mig till tjejerna..!

EDIT: Ledsen, men...
På grund av begränsande hälsa och övriga personliga orsaker, kan jag inte fortsätta projektet. Om det finns någon som vill ta över helt, känn dig fri att göra så.
Har i nuläget fortfarande kvar personers auditions, samt musik och ljudeffekter jag fick skickade till mig av Hikeni. Jag finns på [You must be registered and logged in to see this link.] om du vill ha tag i dessa, men bara om du är seriös i att ta över.

Tack för visat intresse.


Sist endret av Maruchi den Man Nov 23, 2015 4:38 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyFre Mai 09, 2014 2:50 pm

Filmen ser jätte fin ut. Är väl animerad och jag tror det kan bli riktigt kul att höra den dubbas till Svenska av våra underbara dubbare. Och ingen nu säger något fånigt som - Jag är inte tillräckligt bra, det finns andra bättre röster än mig. NEJ sök sök SÖKKKKKKK!!!! Oavsett vad. Sök!!!!!! Det är allt =3
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptySøn Mai 11, 2014 7:20 pm

SO MUCH COOOL!! X3

Jag avundas dig inte som måste tröska dig igenom alla prover du kommer få XD (utgår vilt ifrån att många kommer testa ett flertal roller).
Det kommer bli så coolt! SÅ COOLT! Och du är så asbra som håller tyglarna!
PEPPPP!!!!!
Til Toppen Go down
Akarnael

Akarnael


Antall Innlegg : 15
Join date : 02.04.2014
Age : 37

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Aww   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptySøn Mai 11, 2014 7:43 pm

Hade gärna varit med! Men är rädd för att min flickröst är helt bedrövlig!
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyTir Mai 13, 2014 5:26 pm

Åhh jajaja! Jag har älskat den här lilla mysiga filmen innan den kom ut och hoppas på mer.. T_T Men jag vet att det inte finns några spår på mer hittills... Men då får man vara tacksam för det man har, d.v.s den här lilla episoden. Och så ska du dubba den... Och det är DEN BÄSTA IDÉN JAG HAR HÖRT! <333 Jag är SÅ SÅ på! Jag skämtar inte när jag säger att jag tänker göra en audition för ALLA roller i den här. XD ALLA. Och jag ställer även upp för övriga bakgrundsröster! ;7;) Prepare for trouble, DOUBLETROUBLE.
För här kommer jag med... En hel mängd auditions. Jag gör det så snart jag kan! Lycka till förövrigt, det här ska bli superduperkul att se!
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyLør Mai 17, 2014 11:21 am

Jag ska göra några auditions till den här idag!! Jättepeppad!! *_*
Jag tänker reklamera den här också, det här måste hända!
Til Toppen Go down
The Black Squirrel

The Black Squirrel


Antall Innlegg : 10
Join date : 09.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyLør Mai 24, 2014 8:20 am

Nu har jag äntligen haft tid och internet att se HELA filmen in all its glory~
... Och den är SJUKT BRA!!! <33 Så snyggt hur de vänder och vrider på häx-sterotyperna och gör sin alldeles egna tolkning av så mycket grejer! Och animationerna är URLÄCKRA! \( O7O)/ Jag prövar gärna! ^-^ Skulle vara awesome att se den här med svenskt tal! Very Happy
Til Toppen Go down
Maruchi

Maruchi


Antall Innlegg : 12
Join date : 15.03.2013
Age : 30

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyLør Mai 24, 2014 6:23 pm

Åh, vad roligt att höra att ni är intresserade. ;v;/
Har inte satt deadline pga jag vet att Maj-månad är busy-busy för många, men i Juni så! <3
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyLør Aug 09, 2014 8:11 pm

*Buuummmpppp*

Hoppas ingen har glömt den här. Fortsätt söka, vackra damer!!
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyFre Aug 15, 2014 6:29 pm

Har inte glöömt! Har bara inte hunniiit! ´7`) Nu imorgon så ska jag försöka hinna med ALLT jag inte hunnit innan!
Til Toppen Go down
Maruchi

Maruchi


Antall Innlegg : 12
Join date : 15.03.2013
Age : 30

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyMan Apr 20, 2015 7:42 pm

Är i stort sätt redo att dra igång nu när Livvi skickat in sina repliker. Smile Får bara bli klar med Eddsworld först! Kram, alla!
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyTir Apr 21, 2015 9:57 am

Maruchi skrev:
Är i stort sätt redo att dra igång nu!

IIIIHHH! PEEEPPEEENN! MAGIC WILL HAPPEN! FYYY VA BAALLTTTUUUH!!
Til Toppen Go down
Maruchi

Maruchi


Antall Innlegg : 12
Join date : 15.03.2013
Age : 30

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyMan Okt 05, 2015 3:44 am

Uppdatering:
Notera att jag INTE gett upp det här projektet!
Det har bara varit mycket annat på gång, och så ska jag höra med JK om hon fortfarande är på.
Och hoppas ni andra också är det ;u; annars är det bara att säga till!
Norske dubbaren Hikeni har erbjudit att hjälpa. <3
Til Toppen Go down
Soscla

Soscla


Antall Innlegg : 29
Join date : 22.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyOns Okt 07, 2015 1:25 pm

Ooohhhh! Jaaaaa! Hurra för att det fortfarande är igång! Tufft om vi får norsk hjälp också! Very Happy JAaaaa JK! <3 <3
Til Toppen Go down
The Black Squirrel

The Black Squirrel


Antall Innlegg : 10
Join date : 09.10.2012

Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia EmptyLør Okt 10, 2015 5:14 pm

Yes! YES! YEEESSSSS!!! Very Happy Go for it, girl! \( ´7`)/ Make magic happen! <33
Til Toppen Go down
Sponsored content





Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty
PosteTema: Re: Svensk Dubbning av Little Witch Academia   Svensk Dubbning av Little Witch Academia Empty

Til Toppen Go down
 
Svensk Dubbning av Little Witch Academia
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kingdom Hearts 356/2 Days Svensk Fan Dubbning med shafirasabbag
» Cardcaptor Sakura - Svensk Dubbning (Dött projekt, kanske återuppstår!)
» I Mumindalen - "Snorkens flygande skepp" (Svensk dubbning)
» Digimon Frontier(Ändrar till Tri) Svensk Dubbning (Omgjord projekt)
» EVABRIDGED svensk fandub

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: