Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Elementens Magi Röstskådespelare Sökes

Go down 
2 posters
AvInnlegg
latemptations




Antall Innlegg : 1
Join date : 15.10.2015

Elementens Magi Röstskådespelare Sökes Empty
PosteTema: Elementens Magi Röstskådespelare Sökes   Elementens Magi Röstskådespelare Sökes EmptyLør Okt 17, 2015 5:22 pm

Hej! Jag heter Aleksandra!
Jag är ny här på detta forum och tänkte passa på att söka röstskådespelare, Jag håller på med en serie som jag även animerar, därför behöver jag röster till mina karaktärer.
Serien heter Elementens Magi och handlar om ett antal ungdomar som upptäcker att de är tronarvingar från en annan värld och har elementkrafter, de får kämpa mot ett växande kaos som besätter desperata människor med samma elementkrafter. Till hjälp har de olika följeslagare från deras hemvärld. Under seriens gång får man följa dem i deras kamp mot det växande kaoset och hur de kämpar för att ta sig tillbaka till deras värld. Det eskalerar till en kamp för båda världarnas framtid.
I första boken möter vi Penny, 18 år. Hon är eldprinsessan från världen Rokom, men lever på jorden som adopterad och ovetandes om sitt ursprung. Hon träffar på eldkatten Allergen, som sökt efter henne i 18 år, och hon får sitt ursprung förklarat och sina magiska krafter visade för sig.
Jag tänker mig att detta projekt inte har en tidsbegränsning, jag blir klar när jag blir klar, men det betyder även att det kan ta tid mellan inspelningar, jag hoppas ni har överseende med det.
Jag kan tyvärr inte erbjuda någon ersättning, då detta är mitt hobbyprojekt.
Inspelning sker hemma hos mig i Stockholm så jag föredrar om ni bor här. Dock kan även distansarbete fungera, typ över skype eller så, så tveka inte att söka fast ni inte bor i Stockholm!
Läs gärna mer om karaktärerna jag söker på min blogg: [You must be registered and logged in to see this link.] fler karaktärer finns!
Skicka gärna röstprov och vilken karaktär till [You must be registered and logged in to see this link.]
Til Toppen Go down
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Elementens Magi Röstskådespelare Sökes Empty
PosteTema: Re: Elementens Magi Röstskådespelare Sökes   Elementens Magi Röstskådespelare Sökes EmptyTor Okt 29, 2015 12:50 pm

Tyvärr bor ingen av oss i Stockholm och vi jobbar helst med att skicka repliker via mail eller skype genom att spela in hemma. Men jag ska kolla in det här projektet.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
 
Elementens Magi Röstskådespelare Sökes
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1
» Flera återkommande röster sökes till Yu-Gi-Oh Abridged, säsong tre!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: