Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1

Go down 
3 posters
AvInnlegg
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 12:42 am

Jag hade tänkt dubba det första numret av serietidningen Batman; Harley and Ivy på svenska, och söker statister!

Serien kan laddas ner [You must be registered and logged in to see this link.] (Är det inte OK för mig att ha denna länken här mods, så skrik till så tar jag bort den ögonblickligen!)
Jag behöver följande roller;

Damerna först (här var det få!);

[You must be registered and logged in to see this link.]
Kvinnlig Vakt
(Lugnt, lite "jag är så trött på detta dårhuset")Ta det lugnt.
(instruktion)Stanna kvar på sängen.
(när hon inspekterar Ivys sår, och får syn på en växande planta)Det där ser inte så... Va---?!
(Växten har vakten i ett stryptag) Gkkkk...


Och sen är det männen;

[You must be registered and logged in to see this link.]
Presenterare (en mycket finförnämn herre som presenterar plantan)
Denna vägen, mina damer och herrar!
(han blir avbruten av synen som möter honom)Tillåt mig att presentera den legendariska zomb...
... Kära någon!
(Han lyckas finna lite mod)Hör nu här! Du kan inte bara valtza in här och ta den där...


[You must be registered and logged in to see this link.]
Vakt 1
(får syn på Ivy som springer och drar sin pistol)Vad i..?! Hallå där!
Stann--MMMFF! (Ivy kysser honom mitt i hans mening)
(Helt under Ivy's förtrollning, bryt med rösten också för en komisk effekt så är det superb) Visst...!
(Fortfarande förtrollad, drömmandes) Okej...


[You must be registered and logged in to see this link.]
Vakt 2
(varnande, ropande, stressad)Isley är lös!

[You must be registered and logged in to see this link.]
(Vakt 4 till vänster, vakt 3 till höger)
Vakt 3
Jag tror hon sprang hitåt! Sno' på!
(innan de smäller upp en dörr) Redo... Nu!
(står med vapnet draget) Stå still!
(shockad) Herre gud... ... Den stackars saten...!
(osäker, illa anande) Sergeant, varför ler hon sådär?
(vettskrämd)Åh herre gud... Segeant, KOLLA! Mossan...
(Livrädda skrik, en massiv planta har nyss växt fram och håller på att spöa dem, de fruktar och kämpar för sina liv!!)
(Vakternas strid fortsätter offcam;)NEEEJ!


[You must be registered and logged in to see this link.]
(Vakt 4 till vänster, vakt 3 till höger)
Vakt 4
(De jagar Ivy)Hitåt!
(de möts av ett tomt rum)Vart...?
(nere i en kloak, med avsmak)Fy fan vad det stinker! Kom igen, hon kan inte ha hunnit långt...
(De får syn på henne)Där!
(Hot)Kom med utan bråk, sötnos... Vi har tillåtelse att använda dödligt våld!
(Duuuuh)För att hon är galen, såklart!
(Livrädda skrik, en massiv planta har nyss växt fram och håller på att spöa dem, de fruktar och kämpar för sina liv!!)
(Vakternas strid fortsätter offcam;)AAARGH!


[You must be registered and logged in to see this link.]
Vakt 5
(Blir kysst av Ivy) "MMMPPP...!"
(Blev kysst av Ivy, sitter bara och stönar och suckar i en hög för sigsjälv)


DEADLINE;??
Ingen änsålänge. Kan komma att uppdateras.


Jag föredrar .wav filer, då dessa är högre kvalite, men .mp3 går också bra!
Skicka era provspelningar till [You must be registered and logged in to see this link.]


Sist endret av JKchan den Fre Apr 26, 2013 4:46 pm, endret 10 ganger
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 11:38 am

Jag är gärna med! Ska se till att provspela snart nog! =)

Du borde dock dubbelkolla länken, då den tycks skicka en till nån konstig ad-grej som försöker lura en att ladda ner nåt annat! D=>
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 12:00 pm

SwedishKuriboh skrev:
Jag är gärna med! Ska se till att provspela snart nog! =)

Du borde dock dubbelkolla länken, då den tycks skicka en till nån konstig ad-grej som försöker lura en att ladda ner nåt annat! D=>

Ser fram emot det! Very Happy

Det är massa ads på sidan, men länken ni letar efter heter "Click here to start download from sendspace", den är i en blå ruta. Det är en .rar fil, OCH ABSOLUT INGET ANNAT. Ladda INTE ner några .exe filer!! Ska skriva till det där uppe.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 3:24 pm

När jag klickade på länken så tog den mig inte alls till SendSpace, utan till AdFly, en "förkorta länken och få betalt"-sajt. När sedan "skip ad"-knappen dök upp så stängde den bara sidan. Om ni får samma problem, ta bort "adf.ly"-biten i adressfältet.
Til Toppen Go down
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 4:35 pm

Berethead skrev:
När jag klickade på länken så tog den mig inte alls till SendSpace, utan till AdFly, en "förkorta länken och få betalt"-sajt. När sedan "skip ad"-knappen dök upp så stängde den bara sidan. Om ni får samma problem, ta bort "adf.ly"-biten i adressfältet.

Den gör likadant för mig, tyvärr :/ Brukar annars tycka sendspace är helt ok. Har nån något tips på annan uppladdnings sajt, så skrik gärna till! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 4:39 pm

JKchan skrev:
Berethead skrev:
När jag klickade på länken så tog den mig inte alls till SendSpace, utan till AdFly, en "förkorta länken och få betalt"-sajt. När sedan "skip ad"-knappen dök upp så stängde den bara sidan. Om ni får samma problem, ta bort "adf.ly"-biten i adressfältet.

Den gör likadant för mig, tyvärr :/ Brukar annars tycka sendspace är helt ok. Har nån något tips på annan uppladdnings sajt, så skrik gärna till! ^^

Mediafire, kanske?
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 4:43 pm

Har lagt upp den på Mega. Klicka [You must be registered and logged in to see this link.] för att ladda ner.
Til Toppen Go down
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptySøn Apr 07, 2013 6:00 pm

Berethead skrev:
Har lagt upp den på Mega. Klicka [You must be registered and logged in to see this link.] för att ladda ner.

Tack, lägger till den länken i beskrivningen istället! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptyMan Jun 10, 2013 11:34 am

Hej igen alla, har varit en del saker i livet på sistonde som gjort att jag satte denna på hiatus ett tag, men det är fortfarande aktuellt, tänkte så småningom börja sätta igång med dubbandet igen nu. Bring on 'em auditions! Smile
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptyMan Jun 10, 2013 1:43 pm

Känner mig lätt senil som måste fråga, men visst skickade jag provspelningar? Är till 95% säker på att du fick dem, men frågar just in case! ^^;;;
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
JKchan

JKchan


Antall Innlegg : 18
Join date : 09.10.2012
Age : 31

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptyMan Jun 10, 2013 10:48 pm

SwedishKuriboh skrev:
Känner mig lätt senil som måste fråga, men visst skickade jag provspelningar? Är till 95% säker på att du fick dem, men frågar just in case! ^^;;;

Jorå, dem har jag fått! Smile
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Jkchan
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 EmptyTir Jun 11, 2013 11:37 am

JKchan skrev:
SwedishKuriboh skrev:
Känner mig lätt senil som måste fråga, men visst skickade jag provspelningar? Är till 95% säker på att du fick dem, men frågar just in case! ^^;;;

Jorå, dem har jag fått! Smile

Haha, dåså! Då vet jag att jag inte har missat det! ^^
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Sponsored content





Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty
PosteTema: Re: Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1   Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1 Empty

Til Toppen Go down
 
Statister sökes till Batman; Harley and Ivy #1
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Norska Röster till en Batman dub
» Flera återkommande röster sökes till Yu-Gi-Oh Abridged, säsong tre!
» Elementens Magi Röstskådespelare Sökes
» Behöver en norsk till svensk parodi!
» Röster till en special video. (Nerlagd)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: