Hej Richard här (Ahturos) jag har tagit på mig att översätta och redigera den här roliga korta videon om Uno var en Anime. Det är ett fåtal roller i den men alla är öppna för er att söka till.
[You must be registered and logged in to see this link.]Yuno/Huvudpersonen: Ung ambitiös röst för en huvudkaraktär. Väldigt självsäker på sin skicklighet.
Replik 00:27 – Jag har bara två kort kvar. Om allt går som det ska nu, kommer jag att ha segern i min hand.
Allt jag behöver ifrån honom är antingen ett kort som matchar dess färg eller nummer.
Brendan: En bi roll som bara säger Argh. Verkar vara den medelmåttiga på spelet och kan ha valfri röst sort.
Replik 00:05 - Arg?!! (Förvånad)
Yanagi/Bästa tjejvännen: Skör och försiktig ljusröst.
Replik 00:06 – Det kortet…?
Worrywart/Killen i glasögon - En äldre och mognare typ av tonåringsröst. Lugn och samlad.
Replik – Det är ett drag 2 kort. När det kortet spelas ut så måste nästa spelare dra två kort till sin hand.
Jonah/Killen med hästsvans: En rival karaktär som är väldigt skicklig och erfaren. Mogen ungmansröst. Varit tystlåten men öppnar upp sig emot huvudpersonen.
Repliker 00:18 – Den här killen är riktigt smart. Han hittade det perfekta tillfället att slå till.
Tom Lafin/Skurk killen: Överspelad skurk. Gäll, ljus röst och väldigt exalterad i när han pratar som att han måste hålla sig för att skratta. Väldigt slemmig också. (Jag tänkte huvudsakligen spela den här karaktären men audition är öppna)
Replik 00:38 – Ha ha ha! Jag låter inte dig komma undan så enkelt. Dumma pojke!
Jag vill se ditt gulliga lilla ansikte bryta ihop till tårar!
Kvinna 1: 00:56: En kvinna som tittar på. Ger bara ifrån sig ett flämt. Mörk och mogen röst.
Kille 1: Är den oroliga typen med en nervös röst.
Replik 00:58 – Det här är inte bra!
Skicka till mitt mail
[You must be registered and logged in to see this link.]Deadline för detta projekt blir 14 Maj (Jag skjuter upp deadlinen till slutet på Maj).
Sök hur många och vilka karaktärer ni vill.
Ha det så kul.