Uppdatering: Spektakulära Spindelmannen Avsnitt 1
()=förmodligen
Totalt Röster:
Spindelmannen/Peter Parker - Ahturos
Alex O´Hirn – battleamore Klar
Flint Marko – polkagrisar Klar
Hammerhead – Princecid Klar
Eddie Brock – Kurvos Klar
Sally – Peregrina Klar
Flash Thompson – SwedishKuriboh Klar
Faster May - MewDenise
Anna Watson - JKchan Klar
Curt Connors - xRemRooodx Klar
Marta Connors - MewDenise Klar
Randy Robertson – Lampedaman Klar
Dr Aaron Warren - Zingborg Klar
Gwen Stacy - lorlifi Klar
Harry Osborn – DisneyTLK110 Klar
Gammen/Adriam Tomes – Zingborg Klar
Norman Osborn – SwedishKuriboh Klar
J Jona Jamseon - battleamore Klar
Doktor Ocktavius – Princecid Klar
Montana – Lampedaman
Tomas L Lincoln/Tombstone – xRemRooodx
Bi Roll Polis Kvinna – LivviKIN Klar
Jepp då är det dags för att försöka göra ett helt avsnitt av den här serien, flest röster och mest jobb och mest krävande för alla mina vänner som dubbar här. Jag försökte förut att bli klar redan i Mars med att få in allas röster men det kan nog bli lite knivikt så det här blir ytterligare ett "klar tills klar" projekt.
Så vad hoppas jag på för framtiden? Jag är osäker och tveksam på att jag kan hålla på med hela avsnitt. Det är för mycket jobb just nu och med tanke på dom som är med. Så efter avsnitt 1 är det endast strider eller specifika scener i varje avsnitt jag gör igen. Föra året 2012 hade vi nöjet att se Shocker, Electro och Green Goblin. I år hoppas jag på Sandmannen, Rhino och Doktor Ockopus.
Det blir inga lätta att göra bl.a. Rhino är en av seriens längsta strider hela 10 minuter. Ocktopus två strider är totalt också 10 minuter. Sandmannen blir i det här fallet den lättaste att göra. Så det är mitt fokus så fort dessa röster har skickat in för avsnitt 1 så ska vi sätta igång att förbereda dessa tre strider. Kanske för en till Spindel-November. Jag gillar det namnet
Tack och åter tack till alla som är med och dubbar, det hade inte varit möjligt utan er.
Och SwedishKuriboh som hjälper till med översättningarna.
Musik lista för avsnittet. Där det inte står något är det antingen tyst eller orginal ljud. Räknas i minuter.
00:14 - 00:45 Spiderman Theme Marvel vs Capcom 3.
00:54 - 01:11 Hangar 18 Spiderman Enter Electro.
00:55 - 01:40 Overworld Theme 2 Ultimate Spiderman Game
01:41 - 01:50 Goop Everywhere Web of Shadows
Intro
02:52 - 03:03 Ducktales OST (Själv namngivet)Morning
03:04 - 03:47 Ducktales OST Lonely
03:48 - 04:06 Sinister Science Spiderman Shattred Dimension
04:07 - 04:41 Everybody Wants to be a Cat Instrumental George Bruns