Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ahturos

Ahturos


Antall Innlegg : 86
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Uppsala

Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight Empty
PosteTema: Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight   Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight EmptyTir Nov 13, 2012 8:45 am

Länken här [You must be registered and logged in to see this link.]

Om ni inte vet så har jag bestämt mig att fan dubba hela serien The Spectacular Spiderman till svenska då serien tyvärr inte kom till Sverige. Jag är ett stort fan av Spindelmannen och är överlycklig att få ge rösten till honom och då ta hand om hela det här projektet. Mina kära dubbar vänner har gjort det möjligt för mig att kunna dubba hela den här serien och nästa år ska jag hoppas på att göra hela första avsnittet. Denna video är SwedishKuribohs debut som den galna trollet Green Goblin.

Det finns fler på min kanal Ahturos på youtube, kolla spelistan för Spectacular Spiderman Swedish [You must be registered and logged in to see this link.]

Vi är cirka 20 röster med i projektet men det finns alltid plats för fler. Under November kommer det 2 till strider att laddas upp.
Vill ni hjälpa mig så hjälp mig hitta ljudeffekter, musik och annat. Jag använder musik från diverse spel av Spindelmannen som Ultimate Spiderman lustigt nog då serien baserar sig på Ultimate universumet lite gran och kanske tar jag mig friheten att ta musik från filmerna.

Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Ahturos?feature=mhee
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight Empty
PosteTema: Re: Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight   Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight EmptyTir Nov 13, 2012 12:19 pm

Varför postade du den här under "andra fandubs", och inte "svenska fandubs"? Neutral
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
 
Swedish Spectacular Spiderman Fan Dub Green Goblin Episode 7 Full Fight
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Spectacular Spiderman Swedish
» Yu-Gi-Oh! GX TAS Swedish
» Swedish Thread
» If Uno was an Anime Swedish
» Swedish Discord

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Ferdige :: Andre Fandubber-
Gå Til: