Som jag nämnt till dig tidigare så älskar jag den här idén, av att alla dubbare som är fans av MLP, ska ta initiativ och göra några roliga småklipp från säsong 2 och 3! Jag skulle himla gärna dubba sånger, mitt enda problem är ju då att jag inte är en så himla bra översättare, men folk har varit otroligt vänliga och erbjudit sig att hjälpa mig med översättning av sångtexter och annat...
Hur som helst, så ska jag just nu fokusera på att göra klart vår dubb med Discord och Fluttershy, samt så ska jag dubba några klipp ifrån Putting your hoof down och Hurricane Fluttershy, vilket jag ser fram emot!
Dessutom har jag tänkt att dubba
[You must be registered and logged in to see this link.] Den här scenen! Men då behöver jag någon som kan hjälpa mig och ställa upp som Rarity's pappa! Det behöver inte vara en så seriös röst, utan snarare bara att man slänger in någon fiffig liten dialekt till honom, så som jag tänkte göra på mamman! Om någon är frivillig, lend me a message. :^)
Tills vidare tänkte jag bara göra lite random kortklipp som jag tänkte dubba, med bara någon replik eller två i ett klipp, som bara kommer att vara några sekunder... Just för att jag vill använda det knepet för att prova på alla mane 6 röster! Jag tycker om att testa mina gränser... XD Och ni som tycker om MLP får gärna titta in till min kanal senare och tycka till om mina röster, hur jag skulle kunna göra dom bättre och vad som låter bra med dom!
Tack på förhand allihopa!
Det här ska bli superskoj att göra, särskilt om fler vill hänga på!