Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)

Go down 
+5
Ahturos
JKchan
LivviKin
Soscla
Musse
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyMan Nov 04, 2013 5:16 pm

The Black Squirrel skrev:
Och jag får spela elaking! pirat Yeheheh... He. ... Hur gick det till? 0_0 Men jag litar på Beret-sans omdöme! ^-^ Tack för rollen, jag ska göra mitt yttersta och absolut bästa!
Du gjorde ett superbra jobb! Det är inte precis någon enkel karaktär att spela. Därför tänkte jag ge dig lite extra regi, som jag tänkte spela in i morgon.

EDIT: Hann inte, utan det får bli på onsdag.

Om det är någon annan av er som vill ha regi så är det bara att säga till. Men jag litar på ert omdöme.


Sist endret av Berethead den Tir Nov 05, 2013 7:27 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyMan Nov 04, 2013 6:41 pm

Åhh, jag fick rollen som Kairi, vad glad jag blev!! <3 Jag ser så mycket fram emot att höra alla andra i rollerna också, det ska bli jättespännande. Jag är säker på att alla passar helt perfekt i rollerna, så duktiga som de är, och så litar jag såklart på att Beret har gjort ett utmärkt jobb när han valde ut rollerna. 8'D Jag ska spela in replikerna så snart som möjligt, och försöka få till det där... I Audacity, jag med. Men vad roligt! Nu kör vi på allihopa! Det här ska bli jätteroligt.
Til Toppen Go down
TruEchoo

TruEchoo


Antall Innlegg : 34
Join date : 28.10.2012
Age : 31
Bosted : Åstorp, Skåne

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyOns Nov 06, 2013 4:57 pm

Tack så mycket Very Happy Det ska bli kul att dubba Sora igen Wink
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/1TruEcho
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyTor Des 05, 2013 3:40 pm

Vill bara påminna er om att deadline, den 19 december, börjar närma sig. I dag är det bara två veckor kvar, och jag vill gärna ha in dem tidigare ifall att det behövs omtagningar. Sen vet jag att det är en stressig tid för folk, men gör i alla fall ert bästa.
Til Toppen Go down
LivviKin

LivviKin


Antall Innlegg : 46
Join date : 14.12.2012
Age : 29
Bosted : Yxlan

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptySøn Des 08, 2013 4:15 pm

Berethead skrev:
Vill bara påminna er om att deadline, den 19 december, börjar närma sig. I dag är det bara två veckor kvar, och jag vill gärna ha in dem tidigare ifall att det behövs omtagningar. Sen vet jag att det är en stressig tid för folk, men gör i alla fall ert bästa.
YES, SIR! *salut* Jag ska göra omspelning imorgon eller dagen därpå, om det blir fördröjning så säger jag till! Men jag ska absolut fixa det här innan deadline. Jag behöver bara ensamtid för att spela in, och det händer inte så ofta. ;_;'
Til Toppen Go down
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyLør Des 14, 2013 1:13 am

Det är deadline på torsdag och jag saknar fortfarande repliker ifrån TruEchoo, SwedishKuriboh, xMarinePearlx och TheBlackSquirrel. Nog för att jag inte kan göra så värst mycket om det går över tiden, men det vore kul att få klart videon innan jul.
Til Toppen Go down
SwedishKuriboh

SwedishKuriboh


Antall Innlegg : 89
Join date : 09.10.2012
Age : 34
Bosted : Sandarne

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyLør Des 14, 2013 8:44 pm

Jag tänkte försöka få min dator avdammad imorgon eller på måndag. Så fort det är klart ska jag se till att ta itu med det! =)
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/SwedishKuriboh
Musse




Antall Innlegg : 93
Join date : 09.10.2012

Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 EmptyLør Des 21, 2013 5:34 pm

Så där! Då var videon uppe.

Til Toppen Go down
Sponsored content





Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)   Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!) - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Kingdom Hearts 1 - Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Kingdom Hearts 1.5 HD ReMIX - TGS 2012 Trailer - Svensk fandubbning (KLART!)
» Kingdom Hearts 356/2 Days Svensk Fan Dubbning med shafirasabbag
» EVABRIDGED svensk fandub
» Kingdom Hearts 1 - Avsnitt 2 [Swedish] (Complete)
» *AVSLUTAT* Svensk fandubbning av DuckTales 2017! - Första avsnittet, del 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Dubber - Småklipp :: Auditions-
Gå Til: